سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی تلفن همراه Blade A1 از سوی ZTE


شرکت ZTE عضو جدیدی از خانواده تلفن های همراه ارزان قیمت Blade را معرفی کرد. تلفن همراه Blade A1 عضو جدید این خانواده است که در کنفرانس خبری این شرکت که در کشور چین برگزار شد، به صورت رسمی رونمایی شد.

لپ تاپ مدیا/ شرکت ZTE عضو جدیدی از خانواده تلفن های همراه ارزان قیمت Blade را معرفی کرد. تلفن همراه Blade A1 عضو جدید این خانواده است که در کنفرانس خبری این شرکت که در کشور چین برگزار شد، به صورت رسمی رونمایی شد.

این تلفن همراه از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p استفاده خواهد کرد. چیپ ست MT6735 شرکت مدیاتک که از پردازنده های هشت هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی Cortex-A53 تشکیل شده است، به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگاباین حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه خارجی سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری تلفن همراه Blade A1 را تشکیل می دهند. ضمن آن که شرکت ZTE در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ mAh بهره برده است.

مهم ترین ویژگی این تلفن همراه، آن است که یکی از معدود محصولات با قیمت زیر ۱۰۰ دلار است که از حسگر اثر انگشت استفاده خواهد کرد و این حسگر در قسمت پشت تلفن همراه تعبیه شده است. سیستم عامل اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی ZTE با نام MiFavor 3.2 نیز به صورت پیش فرض بر روی این تلفن همراه نصب شده است.

طراحی ظاهری این تلفن همراه مشابه به تلفن همراه iPhone 5c است و از بدنه پلاستیکی براق استفاده خواهد کرد. ابعاد فیزیکی آن نیز عبارتند از ۱۴۲ x 70.2 x 8.9 mm.

در نهایت باید گفت تلفن همراه Blade A1 از ۱۱ دسامبر و با قیمت معادل ۹۳ دلار و در رنگ های سفید، زرد، سبز، آبی و خاکستری در بازارهای چین ارائه خواهد شد و از آن جایی که پیش از این تعدادی از محصولات خانواده Blade در بازارهای بین المللی نیز عرضه شدند، احتمال ارائه عضو جدید این خانواده در سایر بازارهای بین المللی نیز زیاد خواهد بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی اسمارتفون ZTE Blade S6 در نمایشگاه mwc 2015