مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ادعاهای مضحک نشریه القدس العربی در مورد مدافعان حرم


ادامه روند آماج گسترده اعتراض برخی کشورهای عربی، به اعزام مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) به سوریه، نشریه پان عربیسم «القدس العربی» را به ارائه ادعاهای مضحکی وا داشت.

به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه پان عربیسم «القدس العربی» در مقاله امروز خود، در ارتباط با یگانهای نظامی ایرانی حمایت از دولت سوریه، مدعی شد با دو تن از اعضای تیپ «فاطمیون» که وابسته به مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) هستند، گفتگو داشته است.

وبگاه خبری «القدس العربی»، بنا به نقل از این روزنامه پان عربیسم، اظهار داشت با دو جوانی که با آنها گفتگو داشته است، ازشیعیان افغان هستند که پیش تر، عضو تیپ فاطمیون بوده اند، و هم اکنون در انتظار دریافت اقامت، به کشور آلمان پناهنده شده اند.

این روزنامه به نقل از یکی از این دو جوان به نام «قدرت»، در ارتباط با اعزام جوانان به سوریه از سوی جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: پناهندگان افغانی مقیم در ایران، در صورت عدم ثبت نام در گردانهای مخصوص اعزام جوانان به سوریه، از سوی جمهوری اسلامی ایران به شکنجه، زندانی و حتی قتل تهدید می شوند.

این روزنامه در ادامه ادعاهای مضحک و موهوم خود می گوید: جمهوری اسلامی ایران به افغانیهای پناهنده، اقامت موقت ارائه می دهد که در صورت عدم موافقت جوانان افغان برای اعزام به سوریه، اقامت آنها لغو خواهد شد.

القدس العربی در این راستا مدعی شد: مخالفت جوانان افغان با انضمام به یگانهای نظامی مدافعان حرم، نقض قوانین دولت ایران بشمار می آید، و همین نقض قتل و کشتار آنها را به دنبال خواهد داشت!!

این مقاله از آموزش نظامی جوانان ایرانی و افغان در پادگانهای نظامی وابسته به سپاه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

بر اساس ادعاهای این روزنامه، این جوان افغان شیعه از کشف اسامی رهبران سیاسی و نظامی ایرانی که این مبارزان و گردانها را رهبری می کنند، امتناع کرد.

این روزنامه در ارتباط با چگونگی فرار مبارزان افغان از ایران ادعا کرد: مبارزان افغانی پس از بازگشت از سوریه، و در طی مدت زمان مرخصی کوتاه خود در ایران، از راههای غیر قانونی، با هزینه معادل 100 دلار آمریکایی، وارد خاک ترکیه می شوند، که این نرخ در اعیاد مخصوص شیعیان، از سوی قاچاقچیان به 50 دلار کاهش می یابد!!

انتهای پیام/750


ویدیو مرتبط :
مدافعان حرم.زمینه زیبا مدافعان.حاج احمد واعظی