ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برگزاری یادواره 200 شهید والیبالیست


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یادواره 200 شهید والیبالیست عصر امروز با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، مهرعلی باران‌چشمه رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح  و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون  والیبال برگزار شد. 

گودرزی در این باره گفت: برگزاری چنین مراسمی یک ادای دین کوچک در مقابل اتفاق بزرگی است که قبلا افتاده است. برای  تغییر فضای فرهنگی در ورزش نیاز به معرفی الگوهایی مناسب به جامعه داریم و شهدای ورزشکار در این زمینه بهترین الگو هستند. 

وی در مورد وضعیت کنونی والیبال گفت: روند پیشرفت والیبال رو به رشد است و در کل سیر صعودی را طی می‌کند. در ابتدا طبیعی است که شیب پیشرفت والیبال تند باشد ولی در ادامه و در آینده شیب آن ملایم خواهد بود. آینده والیبال روشن است به ویژه اینکه تیم‌های نوجوانان و جوانان با جدیت در حال تمرین هستند و تضمین کننده آینده والیبال خواهند بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری یادواره شهید قنوتی در شهرستان سپیدان 24مهر93