ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قوچان‌نژاد: ابراهیمی خوش‌اخلاق و با دانش بود/ با معرفت‌تر کنار هم باشیم


جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص لغو بازی رده‌بندی بین تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و شهرداری ارومیه اظهار داشت: من خودم به ارومیه نرفته‌ام، اما تیمم به صورت کامل در ارومیه حاضر است. بعد از اینکه خبر درگذشت رضا ابراهیمی را شنیدیم بسیار ناراحت شدیم و با مشورت یکدیگر و هماهنگی فدراسیون تصمیم گرفتیم که بازی را به احترام رضا برگزار نکنیم و هر دو تیم به عنوان سوم مشترک راضی شوند.

وی ادامه داد: رضا ابراهیمی از مربیان خوب، خوش‌اخلاق و البته با دانش والیبال ایران بود که خبر درگذشتش را نمی‌توان باور کرد. او یکی از سرمایه‌های والیبال ایران بود و با رفتنش همه را شوکه کرد. پیش از این اعلام کرده بودم که امیدوارم شفای رضا عیدی خدا به خانواده والیبال باشد، حالا شاید از دید خدا شفا همین اتفاقی بود که رخ داد، چراکه شاید اگر برمی‌گشت از نظر جسمی در شرایط ایده‌آلی قرار نمی‌گرفت.

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان عنوان کرد: خبر درگذشت رضا کاملاً غیرمنتظره بود. ما هم به احترام همین موضوع تصمیم گرفتیم بازی خود را برگزار نکنیم، چراکه دیگر لطفی هم ندارد چون خانواده والیبال داغدار است. مصیبت بسیار سنگینی بود و امیدوارم از این به بعد با معرفت‌تر کنار هم باشیم تا در صورت رخ داد چنین اتفاقاتی حسرت نخوریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/BWG7NQ

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
گل خوش بوی قوچان نژاد به کره جنوبی / فیلم