ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمالوند: برای هر ساعت از اردوی ترکیه برنامه داریم/ جذب بازیکن در گسترش فولاد، قائم به نظر فرد نیست


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت گسترش فولاد، فراز کمالوند که این روزها همراه شاگردانش راهی اردوی آنتالیا شده، درخصوص شرایط آمادگی بازیکنان و تمرینات، اظهار داشت: طبق برآورده به عمل آمده، برای هر ساعت از این اردو، برنامه داریم و براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی کادر فنی، موارد لازم را ترتیب اثر می دهیم.

وی با اشاره به انجام تمرینات آمادگی جسمی و هماهنگی تاکتیکی بازیکنان در این اردو، افزود: هدفگذاری باشگاه از برگزاری اردوی ترکیه، فراهم کردن فضایی آرام در وضعیت آب و هوایی مناسب برای اجرای برنامه های تاکتیکی و بالا بردن هماهنگی بین بازیکنان بود و کادر فنی تیم نیز در این راستا، برنامه های خود را اجرا می کند.

سرمربی گسترش فولاد ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید با سایر اعضای تیم را یکی دیگر از اهداف این اردو قلمداد کرد و افزود: سید صالحی، نریمان جهان، محسن حمیدی و پیمنتا بازیکنان تاثیر گذاری هستند که هر کدام وزنه سنگینی برای تیم محسوب می شوند ولی جهت بهره مندی از توانایی های آنان باید هماهنگی تاکتیکی بین بازیکنان ایجاد شود.

کمالوند روحیه بالای بازیکنانش را عامل مهم در راه موفقیت تیم دانست و تصریح کرد: اکثر این بازیکنان سالها کنار هم بوده اند و رفاقت بین آنها نهادینه شده است و از این رو، موفقیت فردی برای آنها اهمیتی ندارد و به دنبال توفیق کل مجموعه هستند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بازی های تدارکاتی اردوی ترکیه را فرصتی مناسب برای سنجش میزان تاکتیک پذیری بازیکنانش در شرایط مختلف عنوان داشت و افزود: رویارویی بازیکنان با تیم هایی که تجربه و شناخت تاکتیکی از آنان ندارند، باعث بروز خلاقیت و سنجش تاکتیک پذیری آنان در شرایط مختلف مسابقه ای می شود.

کمالوند جذب مهدی کربلایی و عقد قرارداد بلند مدت با این بازیکن 23 ساله را اقدامی در راستای پشتوانه سازی برای تیم برشمرد و اظهار داشت: جذب بازیکن در مجموعه ما، قائم به نظر فردی نیست و تک تک بازیکنان براساس بررسی های اعضای کادر فنی و همچنین اعمال نظر مدیریت باشگاه، به خدمت گرفته شده اند.

وی در ادامه افزود: کربلایی یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است و مطمئنا در آینده ، اسم این بازیکن بیشتر مطرح خواهد شد.

کمالوند با بیان اینکه گسترش فولاد مأمن بازیکنان مستعد و آینده دار است، عنوان داشت: بازیکنانی نظیر نیما مختاری، شاهین طاهرخانی و رضا کریمی، از توانمندی های بسیار بالایی برخوردارند و قدرت جوانی، بروز استعدادهای آنان را تسریع می بخشد و حضور در کنار بازیکنان باتجربه تیم، عامل موثری برای موفقیت انان است.

سرمربی آبی پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز، هدف گسترش فولاد در نیم فصل دوم لیگ برتر را کسب امتیازات بیشتر نسبت به نیم فصل اول اظهار داشت و اضافه کرد: کارنامه مربیگری من، بیانگر موفقیت بیشتر در نیم فصل دوم است، امری که فصل گذشته در گسترش فولاد نیز تجربه کردیم و بر همین اساس، در فصل جاری نیز باتوجه به میزبان بودن در اکثر بازی، امیدوار به کسب امتیازات بیشتر هستیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/MCL9QM


ویدیو مرتبط :
قول کمالوند به هواداران / گسترش فولاد آسیایی می شود