ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کشف ایرانی کی‌روش در انگلیس بازی کرد


کشف ایرانی کی‌روش در انگلیس بازی کردکاپ/ هافبک ایرانی تیم زیر 21 سال بولتون واندرز انگلیس،نخستین بازی خود را در تیم بزرگسالان این باشگاه انجام داد.
الکساندر سامی زاده در دقیقه 85 بازی سه شنبه شب تیمش مقابل برنتفورد به جای کاینه وولری به میدان رفت تا نخستین بار در چمپیونشیپ انگلیس بازی کند.
این مسابقه با شکست سه بر یک بولتون به پایان رسید.
الکساندر سامی زاده بازیکن 17 ساله ایرانی،متولد تهران است و اکنون در انگلیس زندگی میکند. وی فوتبالش را در تیم محلی زیر ۱۸ ساله های کورزون اشتون شروع کرد و پس از آن به تیم منچستر سیتی پیوست. الکس سپس به تیم زیر ۱۸ ساله های بولتون که در دسته دوم لیگ زیر ۱۸ ساله های انگلیس حضور دارد ، پیوست و اکنون در این تیم بازی می کند.
الکس پاییز سال گذشته مورد توجه کارلوس کی روش،سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته بود و نام این بازیکن در فهرست نفرات مدنظر کی روش قرار داشت.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
واکنش رای دهندگان مقیم انگلیس به ایرانی های مخالف جمهوری اسلامی ایران در انگلیس.. بسیار دیدنی هستش حتما ببنید