سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوناگون/ باغ کوچک زیبا روی پنجره!


گوناگون/ باغ کوچک زیبا روی پنجره! برترین ها/ برای آنهایی که عاشق گیاه و فضای سبز هستند اما فضای کمی دارند ایده استفاده از فضاهای عمودی به جای افقی بسیار کارآمد است. گلدان های معلق هم می توانند ایده خوبی باشند اما همیشه نیاز به وسیله دارند که از آن آویزان باشند.
طراح «هومن کولیجی» این مشکل را با طراحی «Livi» حل کرده است. لیوی یک موجود رنگارنگ است که به هر سطح عمودی که بخواهید می چسبد و گلتان را پرورش می دهد.
لیوی با استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی و مواد بازیافتی و به شکل بدن و پاهای حشرات ساخته شده و محفظه رنگی مناسبی برای گیاه شماست. لیوی با استفاده از نانوتکنولوژِی نوآورانه به دبوار می چسبد و با استفاده از پدهای میکروساکشن وقتی دربرابر سطوح صاف و صیقلی مثل شیشه قرار می گیرد، خلا ایجاد می کند. از آنجا که گیاهان همیشه به مقدار کافی نور خورشید نیاز دارند، پنجره ها می توانند محل مناسبی برای نصب لیوی باشند.






منبع: برترین ها


ویدیو مرتبط :
از قلب من یه پنجره وا کن به پنجره فولاد / زیبای زیبا