سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج در سخت ترین شرایط نظام اسلامی را یاری کرده است


به گزارش ایرنا، سردار جمشید مشیدی روز شنبه به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی منطقه کاشان افزود: بسیجیان مهمترین، کارآمدترین و موثرترین نیرو بر روی زمین هستند که خداوند متعال به ملت ایران هدیه کرده است.
وی از مکتب نورانی اسلام، رهبری پیام گونه امام راحل و مردم متدین و متعهد ایران به عنوان ارکان مهم و اصلی به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی ایران نام برد و تاکید کرد: همین سه اصل نیز همواره باعث دوام و قوام انقلاب اسلامی شده است.
یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در 1.5 سال اول انقلاب آمریکا هرچه توان داشت و هر توطئه ای برای ساقط کردن نظام اسلامی از جمله خرابکاری، بحران، جنگ، ترور، کودتا و انفجار به کار بست که به لطف الهی و رهبری امام راحل ناکام ماند.
فرمانده دانشکده امام علی (ع) افزود: با شروع جنگ تحمیلی بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند و هزاران نفر از بسیجیان گروه گروه برای دفاع از اسلام، نظام و کشور و کمک به نیروهای مسلح کشور راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.
وی گفت: بیداری اسلامی در سراسر جهان نشات گرفته از فرهنگ بسیج و شهادت است.
مشیدی همچنین افزود: امروز نیز بسیج با حضور خود در تمامی عرصه های مختلف اقدام های موثری برای محرومیت زدایی و سازندگی کشور انجام می دهد.
وی با تاکید بر بصیرت افزایی نیروهای بسیجی افزود: حفظ و حراست و صیانت از نظام مبتنی بر دین را جزو رسالت بسیجیان است.
وی یادآور شد: برای حفظ این امانت الهی نیازمند تقویت معنویت و ایمان قوی، بصیرت و شناخت دشمن و از همه مهمتر به ولایت مداری است.
6136/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بسیج همزاد نظام