صحیح ترین روش های پاک کردن آرایش صورت -آکا


1394/11/17

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

در هر نوع پاک کردن باید دقت کافی را داشت تا به بهترین وجه ممکن کار پاک کردن صورت گیرد. این حساسیت به طور ویژه در مورد پاک کردن آرایش از روی صورت مورد پیدا می کند. در این مطلب به آموزش پاک کردن آرایش از روی صورت پرداخته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

پاک کننده های قوی برای پاک کردن آرایش ضد آب استفاده می شوند

به گزارش آکاایران آرایش های مقاوم صورت که ساعات ماندگاری بالایی دارند برای پوست و همینطور مژه بسیار خطرناک هستند؛ امروزه خانمها از این نوع لوازم آرایش استفاده زیادی دارند اما باید برای دوری از عواقب خطرناک این گونه لوازم آرایشی باید از پاک کننده های قوی استفاده کرد.

,[categoriy]

صحیح ترین روش های پاک کردن آرایش صورت -آکا

آکاایران: صحیح ترین روش های پاک کردن آرایش صورت

از چشم ها مراقبت کنید

در صورت هر انسانی چشم ها نیازمند مراقبت های خاص هستند و در آرایش هم همین امر مصداق دارد. هم پاک کردن پوست دور چشم و هم پاک کردن مژه ها دارای حساسیت های خاصی هستند. برای پاک کردن مواد آرایشی از نواحی چشم و دور چشم از پاک کننده های معطر و سالم استفاده کنید.  ۲ تا ۳ قطره از محلول پاک کننده را روی پنبه ریخته و برای چند ثانیه ضربه ای و آرام با پوست صورت در تماس قرار دهید . این کار باعث میشود آرایش شما پیش از آنکه خودتان کامل آن را پاک کنید شروع به حل شدن کند. سپس راحت تر میتوانید آرایش را از صورت پاک کنید .

از دستمال مرطوب استفاده کمی داشته باشید

دستمال های مرطوب پاک کننده آرایش با اینکه مزایایی دارند ولی به طور کلی مناسب نیستند و باعث التهاب پوستی و حساسیت می شوند. پس از این گونه دستمال ها کمتر استفاده کنید.

,[categoriy] پاک کننده خانگی و دست ساز

ترکیب وازلین و مرطوب کننده میتوانید یک پاک کننده خانگی و دست ساز و عالی باشد . روش مصرف این نوع پاک کننده به این طریق است که:مقداری از این ترکیب را روی پنبه گذاشته و آرایشتان را پاک کنید و نتیجه جالب توجه را مشاهده کنید. تنها بخاطر داشته باشید که بعد از هرکدام از این روشها صورت خود را بشویید و تمیز کنید.

پورتال رنگی _ صحیح ترین روش های پاک کردن آرایش صورتمنابع : مه شوبیتوته

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
‫روش صحیح پاک کردن آرایش-با زیرنویس فارسی‬‎