سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



خانم‌ها شما فرشته نجات شوهرتان نیستید


 خانم‌ها شما فرشته نجات شوهرتان نیستیدباشگاه خبرنگاران/افراد در روابط نزدیکشان نیاز به فداکاری دارند، در واقع یکی از نشانه‌های عشق، خطرکردن و فداکاری برای طرف مقابل است.

اعظم بیانلو روان‌شناس بالینی گفت: افراد در روابط نزدیکشان نیاز به فداکاری دارند در واقع یکی از نشانه‌های عشق، خطرکردن و فداکاری برای طرف مقابل است. زن و شوهرهایی که برای یکدیگر فداکاری می‌کنند احتمال رضایت از زندگی در آنها بیشتر است و شادتر زندگی می‌کنند.

بیانلو گفت: همیشه مسائلی که باید از خودمان فداکاری نشان دهیم به مسائل ساده و پیش پا افتاده‌ای ختم نمی‌شود و آسان نیستند در مقابل ممکن است شرایطی پیش بیاید و بدون آنکه مرد نیز بخواهد از خواسته‌های خود در برابر خواسته‌های زن کوتاه بیاید زن همچنان به رفتار فداکارانه خود ادامه می‌دهد و یک نوع عدم تعادل قدرت در رابطه به وجود بیاید که زن با اینکه از این رفتارها خشنود نیست ولی به مدت طولانی و یا مادام‌العمر به رفتارهای فداکارانه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: این گونه زنان دچار اختلال شخصیت وابسته هستند یعنی به دنبال فردی هستند که در زندگی او فرد درجه دوم و یا سوم باشند و برای کسب رضایت و توجه آن فرد رفتارهای ایثار و فداکاری بیش از حد نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: معمولا این گونه زنان، اعتماد به نفس پایینی دارند و به لحاظ مهارت‌های فردی و اجتماعی بسیار ضعیف می‌باشند، معمولا ممکن است از نظر تحصیلات در سطح پایینی باشند و یا زنانی که شغلی برای خود دارند و قدرت زندگی مستقل و مدیریت کردن زندگی شخصی خود را به تنهایی ندارند از خود بیشتر نشان دهند.

این روان‌شناس خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت ممکن است شوهرانی که همسرانشان نسبت به آنها رفتارهای فداکارانه نشان می‌‌دهند از این رفتار استقبال کنند و این رضایت همسر، زن را ترغیب می‌کند که بیش‌تر اینگونه رفتارها را از خود نشان دهد تا مورد تایید بیشتری قرار بگیرد.

وی در پایان ادامه داد: ولی این رفتارهای فداکارانه افراطی در طولانی‌ مدت باعث می‌شود که شوهرانشان هم خسته شوند و گاهی ممکن است به عنوان رفتاری مزاحم قلمداد شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اگر شوهرتان زن دیگری را دوست داشته باشد ...