ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاریخ برگزاری بازی معوقه لیگ برتر واترپلو اعلام شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته گذشته دور رفت بازی‌های بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر واترپلو به پایان رسید. تنها دیدار تیم‌های نفت‌وگاز گچساران و نفت امیدیه که مقرر بود در هفته نخست برگزار شود به تعویق افتاد. حال و پس از پایان مسابقات دور رفت سازمان لیگ واترپلو انتهای هفته جاری را زمان برگزاری این مسابقه اعلام کرد. بر همین اساس نفت‌وگاز گچساران از ساعت 15 روز جمعه، 13 آذر میزبان نفت امیدیه خواهد بود.

نفت‌و‌گاز گچساران در رده پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار جای نفت امیدیه در رده چهارم را خواهد گرفت. در صورت پیروزی نمایندگان امیدیه در این بازی آنها هم با یک پله صعود جای فولاد مبارکه سپاهان را در رده سوم می‌گیرند. به همین دلیل این بازی از حساسیت زیادی برای واترپلوئیست‌های گچساران و امیدیه برخوردار است.

این مسابقه پایان بخش لیگ برتر واترپلو در فصل پاییز است. پس از این دیدار رقابت‌ها حداقل به مدت یک ماه تا بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی المپیک تعطیل خواهد شد. این رقابت‌ها از 16 تا 20 دسامبر 2015 (25 تا 29 آذر) به میزبانی چین و در شهر فوژان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/2BAXIM


ویدیو مرتبط :
منچستر سیتی 4 - 0 استون ویلا/هفته 29 (معوقه) لیگ برتر