حنطه: بعضی باشگاه‌ها با بازیکنان ما مذاکره کرده‌اند/ رضایت نامه آنها را نمی‌دهیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید بعضی از باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان این تیم درخواست مبلغ بالا داده‌اند که به همین دلیل بازیکنان‌شان قصد خروج از این تیم را دارند.

به گزارش ایسنا، علی حنطه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پرسولیس اظهار کرد: از تعطیلات به خوبی استفاده کردیم و توانستیم بازیکنان را از نظر بدنی 30 درصد بالا ببریم. متاسفانه بعضی از بازیکنان را به دلایل مختلف از دست دادیم اما برای با بازی با پرسپولیس با تمام وجود به میدان می‌رویم.

او اضافه کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد. مربی کاربلدی این تیم را هدایت می‌کند و چند بازیکن ملی‌پوش دارد. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده‌ایم و می دانیم از کجا حمله کنیم.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که هدف شما در این بازی چیست، گفت: برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند. باید تیم را از انتهای جدول جدا کنیم.

حنطه درباره جدایی بازیکنان این تیم هم اظهار کرد: اهواز مهد فوتبال ایران است و بازیکنان جوان خوبی را جایگزین کرده‌ایم. بازیکنان ما به دلایل مختلف از تیم جدا شدند. بعضی تیم‌ها راه حرفه‌ای‌گری را نمی‌دانند و با چند بازیکن ما مذاکره کرده‌اند. امیدوارم فوتبال ایران هم یک روز حرفه‌ای شود. وقتی به بازیکنی پیشنهاد 800 میلیونی می‌دهند، آن بازیکن دیگر تمرکز ندارد و در صدد جدایی است. به این بازیکنان رضایت نامه نمی‌دهیم و باید صادقانه برای تیم بازی کنند. اگر بعد از بازی به نشست خبری آمدم نام بازیکنان را فاش می‌کنم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
روش جدید رضایت نامه گرفتن