سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پژمانفر: رئیس‌جمهور هنوز به نامه نمایندگان در تغییر محل برگزاری اجلاس مشهد2017 پاسخ نداده است


پژمانفر: رئیس‌جمهور هنوز به نامه نمایندگان در تغییر محل برگزاری اجلاس مشهد2017 پاسخ نداده است

فارس/نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های نماینگان استان درباره تغییر محل برگزاری اجلاس مشهد 2017 به شهری در سودان اظهار کرد: رئیس‌جمهور هنوز به نامه ما پاسخی نداده است اما ما همچنان در حال پیگیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه همایش پاسداشت 9 دی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس با اشاره به پیگیری‌های نماینگان استان درباره تغییر محل برگزاری اجلاس مشهد 2017 به شهری در سودان اظهار کرد: رئیس‌جمهور هنوز به نامه ما پاسخی نداده است اما ما همچنان در حال پیگیری هستیم تا دیپلماسی غیرفعال کشور را که به عرصه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی ضربه‌هایی وارد کرده فعال کنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنیم این موضوع از حقوق اصلی ما بوده و یک بحث ملی است و ما تا جایی که توان داشته باشیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم البته پیشنهادهایی هم دادیم و امیدواریم از در این فرصت باقی‌مانده تلاش‌ها برای احقاق حق کشورمان نتیجه دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به همگرایی جبهه پایداری در مشهد با سایر تشکل‌های اصولگرا گفت: تمام تلاش ما این است که همراهی و اشتراک با دوستان اصولگرا داشته و بتوانیم به صورت منسجم همراه با جریان اصولگرایی یک لیست مشترک ارائه دهیم.

پژمانفر درباره علت سکوت جبهه پایداری در مشهد گفت: علت اینکه جریان‌هایی همچون پایداری در شهرستان‌ها اعلام نظر مستقلی نمی‌کنند به دلیل این است که می‌خواهند با جریان اصولگرایی در تهران همراه باشند.

وی با اشاره به دیپلماسی دولت در برخورد با حادثه بمب‌گذاری در فرانسه و کشتار مسلمانان در نیجریه اظهار کرد: متاسفانه ما در حوزه دیپلماسی خارجی ضعف‌های فراوانی داریم، اتفاق فرانسه نیز یک خودزنی داخلی بود همانند واقعه 11 سپتامبر.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: واردشدن به این بازی‌ها مناسب نیست زیرا ما باید اصل جریان را محکوم کنیم نه تنها جریان فرانسه، زیرا شواهد متعددی وجود دارد که خود فرانسوی‌ها این جریان را ساماندهی کردند بنابراین نباید وارد چنین بازی‌هایی شد اما در مجموع به موضوع ضعفی که در جریان دیپلماسی خارجی به وجود آمده، اعتراض کرده‌ایم.

پژمانفر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به نظر خودتان در انتخابات مجلس رأی می‌آورید یا خیر گفت: امید ما به خداست اما رای آوردن مسئله مهمی نیست و ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پاسخ رئیس جمهور به نمایندگان مجلس