ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: بوی پول آمد، مربیان غیربومی عاشق خوزستان شدند/ نیمی‌ از امتیازاتمان را مدیون سیاه‌جامگان هستیم


سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییر مدیرعامل استقلال اهواز گفت: خوشبختانه همان طور که محمد ملکی مالک و کارون یعقوبی مدیرعامل وقت باشگاه در زمان بازگشت دوباره‌ام به این تیم به من اعلام کرده بودند تغییر و تحولات در استقلال اهواز اتفاق افتاد و فرجی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد. امیدوارم این تغییر و تحول منجربه اتفاقات مثبتی در ادامه فعالیت تیم شود.

وی افزود: روز گذشته دیداری 15 دقیقه‌ای با فرجی داشتم و صحبت‌هایی که بین ما رد و بدل شد کاملا امیدوار کننده بود. قرار است بحث اسکان بازیکنان و دفتر باشگاه درست شود و همچنین اتفاقات خوبی از لحاظ مالی بیفتد. همچنین تغییراتی در راستای زمین تمرین و رفع مشکل پوشاک اتفاق افتاد که همه این‌ها اتفاقات امیدوار کننده است. البته با کم شدن مشکلات مالی و رسیدن بوی پول به مشام برخی بار دیگر مربیان غیربومی به فعالیت در خوزستان علاقمند شدند.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه منظورش چه کسانی است خاطرنشان کرد: برخی افراد که از این مسائل سود می‌برند؛  چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنند تا زمانی که پول نیز مربیان بومی و خاک خورده‌های فوتبال در خوزستان برای ادای دین پیش می‌آید اما به محض اینکه بوی پول به مشام می‌رسد افراد غیر بومی عاشق خدمت به فوتبال خوزستان می‌شوند و دوست دارند به استقلال اهواز بیایند.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا لیست خرید و فروش تیمش مشخص شده است گفت: دو لیست آماده کردم که امشب یا فردا قبل از عزیمت به مشهد آن‌ها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم تا اقدامات لازم در این رابطه صورت بگیرد.

بختیاری‌زاده در مورد دیدار مقابل سیاه جامگان و اینکه تنها پیروزی تیمش مقابل این تیم رقم خورده است خاطرنشان کرد: تنها برد ما در نیم فصل اول مقابل سیاه جامگان رقم خورد و نیمی از امتیازاتی که در لیگ پانزدهم کسب کردیم را مدیون این تیم هستیم. با عنایت امام رضا و لطف سیاه جامگان امیدواریم سه امتیاز دوم را از این تیم بگیریم و به رقبایمان در انتهای جدول نزدیک‌تر شویم. متاسفانه شنیده‌ام باشگاه سیاه جامگان حواشی داخلی زیادی دارد که این مسئله می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه تکلیف برخی بازیکنان در زمان علی حنطه از تیم کنار رفته بودند چه می‌شود اظهار داشت: در این مدت همه تلاشم را کرده‌ام تا جو تیم مثبت شود. مربی قبلی هم در حد توانش تلاش کرد که آب از جوی رفته را بازگرداند که در نهایت تلاشش منجر به جدایی شد. من با بازیکنانی که مدنظرم هستم صحبت کردم که اگر شد شرایط بازگرداندن آن‌ها را فراهم کنم.

سرمربی استقلال اهواز در پایان یادآور شد: تیم جوانی در اختیار داریم در دیدار مقابل صبا در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول 8-9 تغییر داشتیم. که این نشان می‌دهد که چقدر مشکلات تیم زیاد بوده است. البته بازیکنان ما کم کم به خودباوری رسیدند و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند. ما در نیم فصل اول خیلی ساده گل می‌خوردیم و خیلی سخت به دروازه حریف می‌رسیدیم. ان‌شاءالله بتوانیم در تعطیلات لیگ این نواقص را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/CDF5NU


ویدیو مرتبط :
‫کنفرانس خبری مربیان سیاه جامگان 2 1 استقلال خوزستان‬‎