سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه موقت بوکان: فرهنگ و تفکر بسیجی عامل پیشرفت و ترقی جامعه است


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوکان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نیروی بی پایان بسیج توانست انقلاب و ارزش های انقلابی را به پیروزی رسانده و پس از دوران دفاع مقدس نیز همواره پاسدار و حافظ نظام و انقلاب باشد.
وی گفت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام راحل (ره) باعث شد که انقلاب اسلامی به اوج کمال خود برسد.
ماموستا احمدی افزود: وظیفه ماست در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام برداشته و با تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه در مسیر سازندگی بیشتر کشور حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی برای توسعه فزاینده و همه جانبه کشور در بخش های مختلف به ترویج و تقویت تفکر بسیجی و جهادی عمل کردن به ویژه در میان همه مسئولان نیاز داریم.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به آیات و احادیث نبوی به بررسی زشتی و آثار زیانبار ربا از دیدگاه اسلام پرداخت و افزود: یکی از مفاسد اقتصادی جامعه رباخواری است چرا که رباخواری، عامل بسیاری از بحران های اقتصادی در کشور می تواند باشد.
شهرستان بوکان با 225 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام امام جمعه موقت