توضیح مشاور وزیر بهداشت درباره درگیری همراهان بیمار با کادر بیمارستان سوسنگرد


مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: برای رسیدگی دقیق به پرونده درگیری میان همراهان یک بیمار و کادر درمان بیمارستان سوسنگرد، امروز تیمی از سوی وزارت بهداشت عازم سوسنگرد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر عباس زارع نژاد درباره ماجرای درگیری همراهان بیمار و کادر درمان بیمارستان شهید چمران در سوسنگرد، اظهار داشت: یک بامداد شب گذشته بیماری با دو همراه به بیمارستان شهید چمران مراجعه می‌کند که متاسفانه همراهان بیمار مواد غیرمجاز مصرف کرده بودند و از وضعیت عادی برخوردار نبودند.

وی افزود: هنگامی که بیمار در اورژانس بیمارستان در حال دریافت خدمات درمانی از سوی کادر درمانی بود، همراهان بیمار شروع به فیلمبرداری از اورژانس کرده و در همین حال به پزشک و پرستار توهین و فحاشی می‌ کنند که این وضعیت مورد اعتراض کادر درمان مربوطه قرار گرفته، موبایل همراهان بیمار ضبط می‌ شود و به علت مصرف مواد غیر مجاز و عادی نبودن شرایط همراهان بیمار ، درگیری فیزیکی نیز رخ می‌دهد.

زارع نژاد گفت: مسئولین دانشگاه و نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شده‌اند و یک نفر از همراهان بیمار توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است و تحقیقات نیز ادامه دارد. 

وی افزود: دادستانی شهر، نیروی انتظامی و همچنین دکتر ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با جدیت پیگیر قضیه هستند.


ویدیو مرتبط :
سلفی گرفتن یک بیمار با وزیر محترم بهداشت در بیمارستان