سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست قیمت بلیت‌های اعتباری متروی تهران


لیست قیمت بلیت‌های اعتباری متروی تهران تسنیم/ نرخ بلیت‌های اعتباری و سفری مترو بر اساس افزایش ۲۳ درصدی صورت گرفته طبق مصوبه شورای شهر تهران منتشر شد.

شورای اسلامی شهر تهران بر اساس روال قانونی و هر ساله خود نسبت تعیین نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال 94 اقدام کرد. علی‌رغم مخالفت فرمانداری با میزان افزایش نرخ و اصرار شورای شهر بر این مصوبه، شورای حل اختلاف نتیجه نهایی را اعلام کرد و مقرر شد در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی 15 درصد و در مترو 23 درصد افزایش نرخ اعمال شود.

دارندگان بلیت‌های اعتباری باید هنگام خروج از ایستگاه مقصد، بلیت خود را به دستگاه‌های کنترل نشان دهند، در غیر این صورت حداکثر هزینه سفرهای درون شهری (600 تومان) از اعتبار بلیت‌ کسر خواهد شد.
با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
بلیت پروازهای ارزان قیمت در سراسر جهان و پرواز پگاسوس