ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آئین تجلیل از روسای هیات ها و خبرنگاران ورزشی استان مرکزی برگزار شد


مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در این آئین گفت: دغدغه ها و چالشهای حوزه اجتماعی و جامعه شناسی فراروی جوانان با ارائه راهکارهای عملی بررسی می شود.
مسعود امینی افزود: رسیدگی به مشکلات جوانان یکی از اهداف بلندی است که با استفاده از خرد جمعی صاحبان اندیشه و دانشگاهیان بررسی و بر طرفمی شود.
وی ادامه داد: فعالیت وزارت ورزش و جوانان تنها در توسعه ورزش قهرمانی یا همگانی محدود نمی شود بلکه حل هر مسئله ای که کوچکترین ارتباطی با جوانان داشته باشد رویکرد این وزارتخانه است.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: ورزش پاک، معنوی و معرفتی شعار وزیر ورزش و جوانان بود که هم اکنون همه برنامه های این وزارتخانه بر این اساس تدوین شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیزدر این آئین گفت: بیش از 80 هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در نقاط مختلف این استان زیر نظر 46 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
سعید ملکی افزود: همچنین 30 سازمان مردم نهاد ورزشی نیز در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
وی راهیابی دو رشته ورزشی دوچرخه سواری و بسکتبال با ویلچر در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، موفقیت بانوان ورزشکار استان مرکزی در رشته های تکواندو، کشتی آلیش و اسکیت، کسب عنوان چهارم سوپرلیگ بسکتبال از سوی تیم بسکتبال شهرداری اراک و حضور 10 تیم ورزش از استان مرکزی در لیگ های برتر کشور را بخشی از موفقیت های ورزش این استان در سال 1394 عنوان کرد.
در این آئین از روسای هیات ها، سمن ها و خبرنگاران ورزشی از جمله مصطفی مجللی و معصومه صفری خبرنگاران ورزشی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی تجلیل شدند.
3017/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آئین تجلیل از واحدهای نمونه استان اصفهان