ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال به راحتی قهرمان می‌شود/ طارمی را به حال خودش رها کنید


ایلنا/ پیشکسوت استقلال گفت: بهترین راه برای بازگشت طارمی به شرایط خوبش این است که او را رها کنند تا خودش راهش را پیدا کند.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال و سایپا صحنه های زیبایی خلق کردند و هر 2 تیم می توانستند برنده بازی باشند.
علی سامره اظهار داشت: استقلال_سایپا بازی قشنگی شد و هر 2 تیم حرف برای گفتن داشتند چون صحنه های زیبایی خلق کردند. حیف شد که استقلال برنده نشد چون شانس برد داشت. البته بازی 50-50 بود و سایپا هم می توانست برنده بازی باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه استقلال جوانگرایی کرده و پوست انداخته عملکرد این تیم راضی کننده است. استقلال بازی به بازی بهتر می شود و در آینده جوان های بسیار خوبی خواهد داشت. الان بالای جدول فشرده شده اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در همه بازیها به فکر برد باشد. سایپا در این بازی باانگیزه بود و خوب کار کرد و در مجموع بازی قشنگی بود.
وی ادامه داد: رقابت در بالای جدول روی تیم مظلومی فشار می آورد چون اگر در دو سه بازی نتیجه نگیرند تیم های دیگر جای استقلال را در صدر جدول می گیرند. بهتر است که استقلال در نیم فصل اول امتیازات را جمع کند اما با توجه به جوان بودن استقلال از دست دادن امتیاز طبیعی است. مهاجم سابق استقلال اظهار داشت: از الان نمی شود حدس زد چه تیمی قهرمان شود اما استقلال می تواند قهرمان شود. استقلال باید باهوش تر باشد و با تلاش و تمرکز بیشتر کار کند. اگر اینطوری باشد استقلال خیلی راحت می تواند قهرمان شود.
سامره در پایان و در مورد عدم گلزنی مهدی طارمی در پرسپولیس گفت: طارمی تمرکزش را از دست داده و این حالت در استقلال برای شهباززاده و برهانی هم پیش آمده است. باید آنها را رها کنند تا خودشان راه خودشان را پیدا کنند. مشکل آنها با تمرکز بیشتر حل می شود. اگر خیلی به آنها سخت بگیرند بیشتر تمرکزشان را از دست می دهند و شرایط بدتر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برگردون طارمی به استقلال