سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان: ‌ترور سرباز نیروی انتظامی در اهواز صحت ندارد


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان: ‌ترور سرباز نیروی انتظامی در اهواز صحت نداردتسنیم/ معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ساعات گذشته خبر ترور یک سرباز وظیفه در اهواز به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی پیچید که این خبر کاملاً کذب و بی‌اساس بوده و هیچ‌گونه مورد امنیتی از فوت ایشان گزارش نشده است.
سید‌رحمان موسوی اظهار داشت: سرباز وظیفه جوان نیروی انتظامی در یکی از کلانتری‌های اهواز اقدام به شلیک گلوله به سرخود کرده بود.
وی افزود: ساعات گذشته خبر ترور یک سرباز وظیفه در اهواز به‌ صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی پیچید که این خبر کاملاً کذب و بی‌اساس بوده و هیچ‌گونه مورد امنیتی از فوت ایشان گزارش نشده است.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: از ساعات اولیه فوت این سرباز وظیفه تحقیقات برای یافتن علت اقدام به خودکشی این سرباز آغاز شده ‌که نتایج بررسی و تحقیقات به‌زودی اعلام می‌شود.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کانکس نیروی انتظامی-بارگیری سفارش نیروی انتظامی قم