سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صفحه نمایش گلکسی S7، بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند


صفحه نمایش گلکسی S7، بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمندجی اس ام/ سامسونگ در MWC 2016 از نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس خود رونمایی کرد، پرچمدارانی که بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند را دارند.

سال گذشته وقتی نوت 5 معرفی شد DisplayMate نمایشگر آن را بهترین نمایشگر موجود روی گوشی‌های همراه خواند و اکنون که گلکسی اس 7 و اس 7 اج معرفی شده باز هم همان اتفاق تکرار شد و DisplayMate باز هم نمایشگر‌های گلکسی اس‌های جدید را به عنوان بهترین نمایشگر گوشی‌های همراه اعلام کرده، نمایشگرهایی که حتی از نمایشگر نوت 5 هم بهتر هستند.

در حالی که نمایشگر این گوشی‌ها شباهت بسیاری به هم دارد نمایشگر گلکسی اس 7 در بخش وضوح در فضای بیرونی عملکردی بهتر دارد. نمایشگر این گوشی روشنایی 855 نیت دارد که طبق گفته DisplayMate بیشترین میزان روشنایی را در میان اسمارت‌فون‌های موجود دارا هستند.

کارشناس بررسی نمایشگرها نیز روشنایی خودکار این نمایشگر را بسیار عالی توصیف کرده و گفته که گلکسی اس 7 اولین گوشی هوشمندی است که روشنایی خودکار را به درستی تنظیم می‌کند.

نمایشگرهای خمیده گلکسی اس 7 اج نیز همینگونه مورد ستایش DisplayMate قرار گرفته‌اند به طوری که ادعا شده این نمایشگرها بسیار شبیه به نمایشگر گلکسی اس 7 هستند.

به هر حال در این که نمایشگرهای اس 7 و اس 7 اج در میان بهترین نمایشگرهای موجود در بازار هستند شکی نیست و گفته‌های DisplayMate نیز ادعاهای سامسونگ را تایید می‌کند.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: جی اس ام


ویدیو مرتبط :
محافظ صفحه نمایش گوشی های هوشمند