ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترکیه‌ای‌ها به باشگاه سایپا رفتند


ترکیه‌ای‌ها به باشگاه سایپا رفتندکاپ/ نمایندگان باشگاه گنچلر بیرلیگی ترکیه با حضور در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا از امکانات و تجهیزات این باشگاه دیدن کردند.
مدیرعامل باشگاه گنچلر بیرلیگی ترکیه و هیات همراه وی با حضور در محل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و دیدار با بیت اله رضایی مدیرعامل این شرکت از زمین چمن شماره یک و دو این شرکت، سالن بدنسازی، سالن سرپوشیده و چند منظوره و پیست تارتان این باشگاه دیدن کردند.
بر اساس این گزارش، در پایان این بازدید، مدیران عامل این دو باشگاه هر دو زیر مجموعه شرکت های خودروسازی هستند، در نشستی صمیمانه ضمن بررسی مسائل روز فوتبال، راه های گسترش روابط و کاهش هزینه ها در برگزاری اردوهای برون مرزی دوو باشگاه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
گزارشی از روند انتقال باشگاه سایپا به تهران