سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه اندازی IXP ، یک رویکرد متفاوت و اخلاقی از شرکت ارتباطات زیر ساخت !


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی تردید راه اندازی IXP یا همان مرکز تبادل ترافیک داده یکی از شجاعانه ترین و منصفانه ترین  اقدامات شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور از بدو تاسیس تا به امروز بوده است، اقدامی که به وضوح و در کوتاه مدت درآمدهای این شرکت را کاهش خواهد داد لکن موجبات کاهش قیمت اینترنت و افزایش کیفیت  آنرا برای کاربران نهایی در کشور فراهم آورد

جدا از جزئیات فنی پروژه، این اقدام ، شخصیت تا حدودی تنگ نظر، سخت گیر و یکسو نگر شرکت ارتباطات زیر ساخت را در نگاه اقشار مردم تغییر خواهد داد و می تواند رشد تکنولوژیک همگام با اصول اخلاقی و حرفه ای دنیای جدید  را برای دیگر دستگاه های دولتی نیز به ارمغان آورد و تجربه شیرینی از تغییر مدیریت سنتی به مدیریت جوانتر و متخصص تر را برای آینده کشور بسازد.

محمد جواد شکوری مدیر آپارات در این رابطه در وبلاگ خود نوشت :

"امروز بعد از چند ماه کار ، تلاش و احتمالا جنگ و جدل و تغییر مدیریت ، بالاخره شرکت ارتباطات زیر ساخت ،  مرکز تبادل ترافیک ، را در کشور افتتاح کرد. نکته مهمتر ارتقای سطح کیفی فکری ، حرفه ای و اخلاقی حاکمیت ، همگام با توسعه تکنولوژی و  اینترنت در کشور است.

وقتی خدمات دهنده های دسترسی مجبور به پرداخت هزینه سنگین اینترنتی برای محتوی داخلی نباشند قطعا کاهش قیمت مصرف برخی سایتهای داخلی مثل آپارات و فیلیمو ، پس از عقد قرارداد و تحویل ترافیک رایگان در مرکز تبادل داده دور از ذهن نخواهد بود.

بسیار خوش بینم که بزوردی بتوانیم سرویس هایمان را ارزان تر و با کیفیت تر به دست مخاطبانمان برسانیم  و سطح رضایت عمومی از سرویس های داخلی را افزایش دهیم".

با اطلاعات بدست آمده از پرتال این مرکز، تقریبا 80% خدمات دهنده های دسترسی و چندین خدمات دهنده محتوای داخلی مانند سرویس ویدیویی آپارات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و ... به این مرکز تبادل داده پیوسته اند.


ویدیو مرتبط :
ارزیابی آمادگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت ارتباطات زیر ساخت تدوین استراتژی ن