سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طباطبائی و غضنفرآبادی برای عضویت در کمیسیون بررسی احکام بودجه انتخاب شدند


الله یار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز رأی‌گیری برای انتخاب دو نفر به منظور عضویت در کمیسیون مشترک بررسی احکام دائمی بودجه انجام و سیدحمیدرضا طباطبائی نائینی و موسی غضنفر آبادی برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین در این جلسه لایحه موافقت‌نامه استرداد مجرمین و محبوسین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز لایحه مبارزه با حمایت از تروریسم مطرح و برای بررسی بیشتر به کارگروه ویژه ارسال شد تا یکشنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق