ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهری: برانکو را برای پرسپولیس می‌خواهیم، نه تیم ملی!/خوردبین از نحوه برخورد در فرودگاه ناراحت بود


به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر طاهری با حضور در برنامه ورزش و مردم در مورد درگذشت مهرداد اولادی و اینکه آیا در بازی امروز برنامه‌ای برای یادبود این بازیکن دارند تصریح کرد: با توجه به اینکه باید برنامه‌ها از پیش تعیین شود ما هماهنگی‌های مربوط به بحث لباس و کارهای دیگر را انجام دادیم در مراسم روز گذشته هم مسئول اداری، بخش پیشکسوتان و کانون هواداران باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و به نوعی با خانواده اولادی همدردی کردند.

وی در مورد دربی 82 و جذابیت بالای این مسابقه عنوان کرد: در این بازی علاوه بر مسائل تاکتیکی و فنی باید شرایط روحی و روانی هم مهیا شود. دربی شرایط خاص خودش رادارد دو تیم برای برد به میدان آمدند و فوتبالی را ارائه دادند که هواداران هر دو تیم لذت بردندو علاوه بر کارهایی که مربی انجام داد حضور علی پروین در تمرین و پشتیبانی هیات مدیره از برنامه‌های دیگر جهت آماده شدن برای حضور در این دیدار بود. خوشبختانه وضعیت طوری رقم خورد که تیم با روحیه بالا وارد زمین شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه به نظرش سه عامل برتری پرسپولیس مقابل استقلال در این دیدار چه بود عنوان کرد: بهتر است این بحث را کارشناسان انحام دهند. قبل از مسابقه در صحبت‌هایی که با دوستانم داشتم می‌گفتم اگر ابتدای بازی گلی رد و بدل شود این مسئله به پر گل شدن مسابقه کمک خواهد کرد. خوشبختانه توانستیم به حریف گلی در ابتدای بازی بزنیم و قبل از بازی با توجه به شرایطی که وجود داشت پیش بینی می‌کردم این مسابقه پر گل از آب درآید.

وی افزود: بحث روحی و روانی در دربی بسیار مهم است و هر دو تیم با توجه به شرایطشان در جدول هیجان کسب پیروزی را داشتند ما در 4 هفته اول در پایین جدول بودیم. اما کم کم توانستیم بالا بیاییم و این مسئله به شرایط روحی تیم کمک کرد تا بازیکنان با انگیزه برد وارد زمین شوند حالا باید به فکر بازی‌های آینده باشیم. چهار دیدار سنگین در پیش داریم و هواداران نباید ما را تنها بگذارند و امیدوارم با حمایت هواداران در مسیر رسیدن به قهرمانی گام برداریم.

طاهری در ادامه عنوان کرد: در ابتدای لیگ که به باشگاه پرسپولیس آمدم مشکلات عدیده‌ای وجود داشت بحث معوقات مالی در سال‌های قبل و مسائل جاری باشگاه شرایطی را فراهم کرده بود که امکان مدیریت وجود نداشت جا دارد از محمود گودرزی به خاطر پشتیبانی‌هایی که از تیم انجام داد تشکر کنم هیات مدیره هم به صورت همگون به سمت جلو حرکت می‌کرد. بدون شک اگر ارتباط خوبی بین ارکان باشگاه نباشد موفقیت حاصل نخواهد شد. داشتن برنامه‌ریزی بسیار مهم است ما مشکلاتی داریم ولی اینکه نسبت به این مشکلات درک وجود داشته باشد شما را به آرامش می‌رساند و غافلگیر نخواهید شد.

وی افزود: در اولین قدم سعی کردیم دانش مان را در شرایط موجود مشخص کنیم و سپس برنامه‌ای برای بهبود وضعیت در نظر گرفتیم دستمان را هم باز نکردیم تا به کل پیکره باشگاه دست بزنیم. 5-6 شکایت بین المللی داشتیم که همه احکامش قطعی بود و اگر پول احکام را نمی‌دادیم 6 امتیاز از ما کسر می‌شد. تمام این کارها به صورت تیمی انجام شد و توانستیم وضعیت را تثبیت کنیم و اکنون می‌بینید که به وضعیت بهتری رسیدیم.

طاهری درباره مشکلاتی که برای پرسپولیسی‌ها در ورود به اهواز پیش آمد، گفت: چند روز پیش نامه‌ای به تاج نوشتیم و درخواست انتقال بازی از ورزشگاه تختی به غدیر را داشتیم که این موضوع فراهم نشد امروز صبح که با خوردبین صحبت می‌کردم از شرایط ورود ناراحت بود.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: از همان ابتدای کار هیات مدیره شرایط تیم را خوب ارزیابی کرد. از طرفی قضاوت‌ها در نتیجه گیری تیم تاثیرگذار بود و مسائل مالی هم مشکل ایجاد کرده بود که خوشبختانه با استفاده از پتانسیل هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند و جذب اسپانسر این موضوع حل شد. همین مدل را برای استقلال هم با پیشنهاد وزیر ارائه دادیم و آن‌ها هم استفاده کردند.

طاهری درباره تمدید قرارداد برانکو گفت: نگاه ما به شرایط باشگاه بلندمدت است از قبل صحبت‌هایی انجام شده بود و منتظر زمان مناسبی برای نهایی کردن توافق بودیم که در عمان این فرصت بدست آمد و قرارداد امضا شد.

وی درباره احتمال حضور برانکو در تیم ملی و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس حاضر است برانکو را از دست بدهد گفت: برانکو را برای پرسپولیس و برنامه‌های خودمان خواسته‌ایم و برای دو سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

طاهری در پاسخ به این سوال که قرارداد چند بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و برنامه باشگاه چیست؟ گفت: سرمربی برای خودش برنامه دارد و صلاح است در شرایط فعلی به این موضوع پرداخته نشود هرچند با چند بازیکن به صورت غیر مستقیم و غیر رسمی صحبت‌هایی کرده‌ایم که در زمان مناسب انجام خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره واگذاری سهام پرسپولیس به هواداران گفت: تصمیم گیری در این زمینه به عهده هیات مدیره است و ما هم به دنبال ارائه مدلی برای ارائه به وزارت ورزش و جوانان هستیم.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
گفتگو با خوردبین درباره شرایط پرسپولیس و برانکو