ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نبرد استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در لیگ قطر


کاپ/ سرمربی تیم مسیمیر قطر گفت: تیم المسیمیر در هر بازی برای پیروزی می جنگد و از پیش بازنده نیستیم.
رادیون، سرمربی یاران محمد نوری در آستانه یازدهمین دیدار تیمش در لیگ ستارگان قطر مقابل تیم الاهلی که جباری و منتظری را در اختیار دارد، اظهار داشت: پرچم سفید را بالا نمی بریم، هر چند الاهلی تیم بهتری نسبت به المسیمیر است. تیم المسیمیر در هر بازی برای پیروزی می جنگد و از پیش بازنده نیستیم.بازیکنانم با آمادگی کاملی به مصاف تیم الاهلی می روند.
تیم المسیمیر در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و در 10 هفته گذشته 9 بار طعم شکست را چشیده است.سرمربی کروات تیم محمد نوری در ادامه پیرامون بازی فردا با الاهلی می گوید:الاهلی یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ ستارگان قطر است اما ما تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را به دست آوریم.
رادیون حتی کسب پیروزی برابر تیم الاهلی را در صورت به حداقل رسیدن اشتباهات فردی بازیکنان المسیمیر دور از انتظار ندانست و گفت:ما هنوز هم برای کسب امتیازات بیشتر و پیروزی مبارزه می کنیم.امیدوارم بازی را ببریم.
در بازی تیم های الاهلی و المسیمیر سه بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس یعنی مجتبی جباری،پژمان منتظری و محمد نوری رو در روی هم قرار می گیرند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
كل كل پرسپولیسی ها با استقلالی ها