سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ انفجار گاز در منزل مسکونی


فارس/ ظهر امروز انفجار گاز در خانه مسکونی در شهر خداجوی مراغه چهار نفر را روانه بیمارستان کرد.

بخشدار سراجو گفت: ساعت 12 ظهر امروز بر اثر انفجار ناشی از نشست گاز در منزل مسکونی در شهر خداجوی مراغه یک مرد و سه زن به شدت دچار سوختگی شده و به بیمارستان امیرالمومنین مراغه انتقال یافتند.
احمد محمدی افزود: شدت انفجار علاوه بر تخریب این خانه به خانه‌های اطراف و یک مغازه نیز خسارت جزئی وارد کرده است.
وی گفت: مجروحان حادثه به علت شدت سوختگی صورت و دست‌ها در بیمارستان بستری هستند.

براساس این گزارش، بهرام صمدی‌راد، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه امسال تعداد 12 نفر در اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در این استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 2 نفر زن و 10 نفر مرد بودند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در استان آذربایجان شرقی که تعداد 18 نفر فوت شده بودند 6 نفر کاهش داشته است. همچنین در طی آبان ماه امسال در این استان یک نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن فوت شده است که در مقایسه با آبان سال گذشته که تعداد تلفات 4 نفر بود کاهش نشان می‌دهد.

صمدی‌راد اضافه کرد: در سال 93 نیز 45 نفر بر اثر استنشاق گاز سمی منواکسید کربن در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست داده بودند که از این تعداد 31 نفر مرد و 14 نفر زن بودند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انفجار گاز در یک منزل در پراگ