مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



همکاری الازهر و کویت در چاپ قرآن


مرکز اسلامی الازهر مصر و وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت در زمینه چاپ قرآن با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش«شیعه نیوز»، هیئتی از  انجمن قرآن و سنت وزارت اوقاف کویت برای امضای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه چاپ قرآن کریم با مرکز اسلامی الازهر به قاهره سفر کرده است.

انجمن قرآن و سنت وزارت اوقاف کویت در نظر دارد، با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با مجمع تحقیقات اسلامی الازهر در زمینه چاپ و بازنگری قرآن، از تجربیات این مجمع بهره ببرد.

در همین راستا، این هیئت روز دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، با «عباس شومان»، معاون شیخ الازهر دیدار کردند و راه‌های تقویت همکاری‌های مشترک در زمینه چاپ قرآن کریم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عباس شومان تأکید کرد: الازهر جهت همکاری با مؤسسه‌های مختلف جهان که هدف آن‌ها خدمت به بشریت است و هیچ‌گونه دشمنی با اسلام و مسلمانان ندارد، آمادگی کامل دارد.

وی افزود: تحقق وحدت اسلامی شدنی است به شرطی که تفکرات گذشته همچون تلاش برای بازگشت به خلافت و برداشتن مرز‌های بین کشورها را به فراموشی بسپاریم، زیرا این‌ها اموری است که تحقق آن‌ها در دنیای واقعیت سخت است و جهان امروز از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی به یک دهکده جهانی تبدیل شده است.

عباس شومان اظهار داشت: مهم‌ترین عناصری که می‌توان از طریق آن‌ها وحدت مسلمانان را محقق کرد، مسائل ساده‌ای همچون وحدت هدف، شروع با مسائل و امور مشترک، کنارگذاشتن ایده رهبری و عدم روانه‌شدن به دنبال دشمن تاریخی امت است.

هیئت انجمن قرآن و سنت وزارت اوقاف کویت متشکل از «ولید سلیمان الستلان»، مدیرکل این انجمن، «سامی البصیری» و «فوزی المنصور» از مشاوران وزیر اوقاف کویت و از اعضای انجمن و «طلال عبدالله العتیبی»، مدیر امور اداری انجمن قرآن و سنت وزارت اوقاف کویت است.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
همکاری صدا و سیمای مصر با الازهر برای جلوگیری از