در منطقه آزاد انزلی برند هستیم


رییس شعبه انزلی شرکت بیمه حافظ با اشاره به فعالیت مستمر و رو به جلوی این شعبه در انزلی اظهارکرد: در حال حاضر بیمه حافظ در این منطقه برند خوش نام و موجهی است و در تلاش هستیم تا جایگاه این برند را حفظ کنیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حنانه خوبروی حق بیان در خصوص جایگاه شرکت بیمه حافظ در منطقه آزاد انزلی اظهارکرد: شرکت بیمه حافظ از سال 1391 فعالیت خودش را در منطقه آزاد انزلی آغاز کرد. در آن زمان هیچکس ما را نمی شناخت و به صراحت می‌توانم بگویم که مردم این منطقه بیمه را با «شرکت بیمه حافظ» شناختند.

وی افزود: فعالیت ما از یک باجه در گمرک آغاز شد و با توجه به اینکه تلاش ما حسن انجام کار بوده و کم کم با تلاش و فعالیت مستمر توانستیم از یک اتاق کوچک به ثبت شعبه و.... بپردازیم. به طوری که در حال حاضر در دو منطقه مرکز شماره خودرو، دفتر مجتمع تجاری ونوس و همچنین دفتر ارتباطی در رشت فعالیت داشته باشیم.

رییس شعبه انزلی اظهارکرد: در حال حاضر بیمه‌های شخص ثالث و بدنه، مسئولیت و در کنارش بیمه‌های درمان تکمیلی بیشترین درخواست بیمه‌ نامه‌ای بود که در سال گذشته داشتیم.

وی درخصوص برنامه‌ها واولویت‌های این شعبه در سال 95 گفت: تصمیم داریم در مناطق ویژه مثل آستارا و نوشهر و نقاط بندری مثل بندر کیاشهر نماینده داشته باشیم.

خوبرو در ادامه بیان کرد: در حال حاضر شعبه انزلی مجری جذب بیمه‌گذار و صدور بیمه نامه است که در نظر داریم در سال 95 با جذب نماینده‌های با سابقه و آشنا به صنعت بیمه از شعبه محوری به نماینده محوری برویم.

رییس شعبه انزلی اظهارکرد: آموزش و بالا بردن سطح علمی پرسنل یکی از اولویت‌های مهم این شعبه است.

وی درباره اقدامات این شعبه در حوزه فرهنگ‌سازی بیمه در میان مردم گفت: در حال حاضر قرار بر این شد تا در مدارس ابتدایی منطقه آموزش بیمه‌ای برای دانش آموزان گذاشته شود تا بیشتر با مقوله بیمه و الزام آن در زندگی فردی و اجتماعی آشنا شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
منطقه آزاد بندر انزلی