ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری جیمز با نایکی


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.19 - 18:13

قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری جیمز با نایکی

ورزش 3/ قرارداد جدید لبران جیمز مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون دلار به حساب این بازیکن واریز خواهد کرد.
قرارداد مادام العمر لبران جیمز با شرکت «نایکی» نه تنها فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز را در تولید لباس و کفش این شرکت تا پایان عمر‌، دخیل خواهد کرد بلکه به ثروت او بیش از پیش اضافه می‌‎کند.
به نوشته روزنامه «یو‌اس‎ای تودی»، قرارداد جدید لبران جیمز مبلغی حدود 500 میلیون دلار به حساب این بازیکن واریز خواهد کرد، البته به گفته یکی از مسئولان بسته شدن قرارداد شرکت نایکی و لبران جیمز، این مبلغ بیش از 500 میلیون دلار است. جیمز در حال حاضر بابت پوشیدن کفش‌های نایکی،‌ سالانه 30 میلیون دلار از این شرکت پول می‌گیرد. قرارداد جیمز، نخستین قرارداد مادام‌العمر تاریخ 44 ساله شرکت نایکی است.
پیش از این جیمز هاردن قراردادی 200 میلیون دلاری با آدیداس و کوین دورانت نیز قراردادی 300 میلوین دلاری با نایکی به امضا رسانده بودند که به مراتب از نظر ارزش و مدت، کمتر از توافق کینگ جیمز با نایکی است. جیمز در حال حاضر به شدت روی طراحی و ساخت یک برند خاص و انحصاری کفش برای خود تمرکز کرده تا بعد از دوران بازنشستگی نیز به توسعه آن کمک کند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انعقاد قرارداد یک میلیارد دلاری با صندوق توسعه ملی