سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پسر 7 ساله ام از کنترل من و پدرش خارج شده است


پسر 7 ساله ام از کنترل من و پدرش خارج شده استآخرین خبر/ چند وقتی است که پسر 7 ساله ام بهانه گیر شده است. رفتار های شیطنت آمیزی دارد و از کنترل من و پدرش خارج شده است. امروز هم از مهد کودکش تماس گرفتند و گفتند که خیلی شر شده و به حرف مربیانش گوش نمی دهد و به کف پوش های مهد هم خسارت وارد کرده است. می شود کمکم کنید تا بتوانم او را تحت کنترل بگیرم و آرامش کنم.
مادر گرامی! سلام، از نوشته شما این طور فهمیدم که پسرتان تا به حال و تا این اندازه بهانه گیر و به قول خودتان شیطان نبوده و رفتار های غیر قابل کنترل و شیطنت آمیزش به تازگی رخ داده است. اگر این طور باشد و او قبلا لجباز و آزارگر نبوده، به چند نکته که در ادامه مطرح می شود، توجه کنید.
پیدا کردن دلیل
شاید به تازگی اتفاق خاصی رخ داده که پسر شما در پاسخ به آن، چنین واکنش هایی نشان می دهد. دقت کنید چه چیز جدیدی در خانه، مهد، خیابان یا هر جای دیگری رخ داده و پسرتان در معرض آن قرار گرفته است.
این اتفاق ممکن است یک واقعه بسیار جدی مثل یک تصادف یا خدای نکرده از دست دادن یک عزیز باشد یا می تواند یک موضوع به ظاهر ساده، اما از نگاه او جدی و تاثیر گذار باشد مثل جابه جایی خانه یا مهدکودکی که او به آن عادت دارد.
برطرف کردن مشکل
اگر دلیل مشخصی را تشخیص دادید، در پی رفع یا پذیرش منطقی آن باشید. به کودک فرصت حرف زدن بدهید و اجازه دهید احساس خودش را درباره موضوع، بیان کند. همدلی و درک شما حتی بدون نیاز به تغییر شرایط، قدم بزرگی در رفع پرخاشگری کودک محسوب می شود.
ارتباط با محیط آموزشی
لازم است با مهدکودک فرزندتان در تماس باشید تا از چگونگی ارتباط او با مربیان و دیگر کودکان باخبر شوید. هر کدام از این عوامل به علاوه اتفاقات جدیدی که ممکن است در مهد بیفتد، می توانند تحت شرایطی باعث بروز چنین رفتار هایی در کودک بشوند مانند دوستی که با پرخاشگری هایش فرزند شما را خشمگین می کند یا مربی که نمی تواند با او ارتباط مناسبی برقرار کند. در ضمن لازم است خودتان میزان و چگونگی آسیبی را که کودک شما به کف پوش مهد زده، بسنجید تا مطمئن شوید موضوع جدی بوده و درباره آن اغراق نشده است!
دلایل دیگر
عوامل دیگری همچون وجود الگو ها، تنبیه کودک، کم خوابی و بدخوابی، خوردن برخی غذا های محرک مثل شکلات، شیرینی و دیگر مواد قندی یا برخی ادویه ها نیز از جمله دلایلی است که می تواند به لجبازی، پرخاشگری و رفتار های تکانه ای در کودک منجر شود. در تشخیص و رفع این دلایل بکوشید.





منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
پسر ترکیه ای ۱۰ ساله کامیون پدرش را دزدید