سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله به ساختمان فیس بوک در آلمان


به گزارش فارس به نقل از یاهو، معترضان بر روی در و دیوار ساختمان رنگ پاشیدند و عبارت از فیس بوک خوشمان نمی آید را بر روی بخش‌های مختلف آن نقاشی کردند.

به گفته پلیس محلی، این حمله توسط یک گروه 15 تا 20 نفره انجام شد که لباس‌ها و کلاه‌های سیاه رنگ بر سر داشتند. تحقیقات برای شناسایی هویت این افراد کماکان ادامه دارد.

سخنگوی فیس بوک هم ضمن تایید این حمله اعلام کرده که در جریان این واقعه کسی زخمی نشده است. هنوز انگیزه عاملان این حمله از اقدام مذکور مشخص نشده است.

در حال حاضر تحقیقات در مورد عملکرد شعبه اروپایی فیس بوک به علت عدم حذف سخنان و اظهاراتی که موجب نفرت پراکنی است ادامه دارد. این تحقیقات ماه گذشته و پس از آن آغاز شد که تعدادی از سیاستمداران و شخصیت های مشهور در آلمان در مورد افزایش اظهارنظر بر ضد خارجیان و پست های نژادپرستانه در فیس بوک هشدار دادند.

همزمان با حضور هزاران مهاجر در آلمان پس از درگیری های سوریه، رفتارها و اقدامات نژادپرستانه و ضدخارجی در این کشور افزایش یافته و فیس بوک هم به محلی برای نمایش این نوع رفتارها مبدل شده است.

فیس بوک در واکنش به این انتقادها مدعی شده که قوانین محلی آلمان توسط این شرکت و کارکنانش نقض نشده است. این شرکت مدتی است با همکاری یک گروه داوطلب به نام FSM برای حذف اظهارات نژادپرستانه از فیس بوک تلاش می کند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/53AHVA


ویدیو مرتبط :
پیام حمله به فیس بوک