ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جام حذفي فوتبال/ رونمايي از سپاهانِ نويدکيا


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 08:15

جام حذفي فوتبال/ رونمايي از سپاهانِ نويدکيا

تسنيم/ تيم فوتبال سپاهان در حالي به مصاف راه‌آهن خواهد رفت که محرم نويدکيا را به عنوان سرمربي موقت روي نيمکت خود مي‌بيند.
در ادامه مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي، تيم سپاهان فردا (پنجشنبه) به مصاف راه‌آهن مي‌رود تا تکليف يکي از تيم‌هاي صعود کننده به مرحله نيمه‌نهايي مشخص شود.
سپاهان در حالي به ديدار راه‌آهن خواهد رفت که ديگر حسين فرکي را روي نيمکت خود نمي‌بيند و قرار است محرم نويدکيا هدايت سپاهان را در اين ديدار برعهده داشته باشد. سپاهاني‌ها که به دليل نتايج چند هفته اخير در ليگ با حسين فرکي قطع همکاري کردند، به دنبال سرمربي جديد هستند تا بار ديگر بتوانند تيم خود را به روزهاي اوج بازگردانند. با اين حال بايد ديد سپاهان با نويدکيا که گفته مي‌شود همه‌کاره اين تيم است، چطور از سدي به نام راه‌آهن عبور مي‌کند.
سپاهان که در رده ششم جدول رده‌بندي ليگ قرار دارد، براي اينکه نتايج اخير خود را جبران کرده، همه تلاش خود را به کار مي‌برد تا با رسيدن به مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي راه رسيدن به فينال را هموار کنند. سپاهاني‌ها روي لبه تيغ قرار دارند و در صورتي که در جام حذفي ناکام شوند، با انتقادات زيادي روبه‌رو خواهند شد. در سوي ديگر، راه‌آهن درصدد است از شرايط بحراني سپاهان استفاده کرده و در زمين اين تيم به مرحله بعد راه يابد.
برنامه کامل رقابت‌‌هاي جام حذفي به شرح زير است:
مرحله يک هشتم نهايي
چهارشنبه 13 آبان‌
پديده خراسان - نفت تهران ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
استقلال - فولاد خوزستان، ساعت 18، ورزشگاه آزادي تهران
مرحله يک چهارم نهايي
چهارشنبه 13 آبان‌
ذوب‌آهن اصفهان - پرسپوليس، ساعت 14:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
سايپا - تراکتورسازي تبريز، ساعت 15، ورزشگاه پاس قوامين
پنجشنبه 14 آبان‌
سپاهان اصفهان - راه‌آهن، ساعت 15، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ادوار مختلف جام جهانی فوتبال-مدرسه فوتبال امید مینودشت