«ماجراهای اتو» برای بچه‌ها منتشر شد


مجموعه پنج‌جلدی «ماجراهای اتو» به قلم و تصویرگری تاد پار، با ترجمه ساناز حکمت‌شعار منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در معرفی این مجموعه و نویسنده‌اش عنوان شده است: اُتو قهرمان این مجموعه، سگی دوست‌داشتنی است که در هر کتاب ماجرای جدید و جالبی را رقم می‌زند. همچنین تاد پار نویسنده‌ای شناخته‌شده و محبوب در میان بچه‌های ایران و جهان است. از او تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب منتشر شده که برخی از آن‌ها از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک ایران است؛ از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «دوستت دارم»، «کتاب زمین»، «کتاب صلح» و غیره اشاره کرد.

ماجراهای اتو برای مخاطبان گروه سنی پیش‌دبستانی و اوایل دبستان با عناوین «اتو به پیک‌نیک می‌رود»، «اتو به ساحل می‌رود»، «اتو به مدرسه می‌رود»، «اتو جشن تولد می‌گیرد» و «اتو به تخت خواب می‌رود» منتشر شده و با قیمت هر جلد 6000 تومان در بازار عرضه می‌شود. موضوعات این کتاب‌ها آموزش سبک زندگی و مفاهیم نخستین به خردسالان است.

نشر چکه مسئولیت انتشار این مجموعه را بر عهده دارد.

همچنین در ادامه مجموعه «بهترین قصه‌های تصویری دنیا»، کتاب «گروفالو» نوشته جولیا دونالدسون با ترجمه پیام ابراهیمی در این موسسه انتشاراتی منتشر شده است. این کتاب مفهوم ترس و مقابله با آن را توضیح داده و با قیمت 6000 تومان در بازار عرضه‌ شده است.

چندی پیش نیز نمایش «گروفالو» نوشته بهرام جلالی‌پور به کارگردانی آرش شریف‌زاده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفت. «گروفالو» داستان موش خیالبافی است که با کمک پدربزرگش قدم در راه جنگل می‌گذارد و با حیوانات جنگل مبارزه می‌کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ماجراهای شوشول بچه و لباس شویی خاله نرگس