فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لیلا بلوکات «نورا»ی خانه عروسک شد


به گزارش خبرگزاری فارس،لیلا بلوکات بازیگر تیاتر، تلویزیون و سینما به نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی جواد مولانیا پیوست. پیش‌از این حضور آزاده زارعی و فریدون محرابی نیز در این پروژه قطعی شده بود. این نمایش از 23 آذر تا 23 دی ماه 1394 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران هر شب ساعت 17:30 روی صحنه خواهد رفت.

بلوکات بازیگری را شانزده سال پیش از سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم آغاز کرد و در همان سال به پروژه «یوسف پیامبر» پیوست. او چندی بعد با فیلم «ابراهیم خلیل الله» وارد سینما شد و تا به حال فیلم های مهمی چون آقایوسف، آینه شمعدون، رستاخیز و جیب بر خیابان جنوبی را بازی کرده است. در این شانزده سال، او در هر سه عرصه تیاتر، سینما و تلویزیون پرکار بوده است. بلوکات که چندی پیش خبر حضورش در پروژه سینمایی رضا عطاران منتشر شده بود حال قرار است نقش «نورا» را در خانه عروسک نوشتة هنریک ایبسن که مجید رحیمی جعفری از آن اقتباس کرده است، ایفا کند.

اجرای طرح این نمایش را گروه نمایش آکادمی هنر بر عهده دارد و از چند روز دیگر بلیت فروشی آن در سایت «تیوال» آغاز خواهد شد.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: مجید رحیمی جعفری، طراح نور: مجید قادری، طراح صحنه: مجید رحیمی جعفری و جواد مولانیا، طراح لباس: ملاحت اخلاقی، طراح صدا: ندا محسنی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سونیا سعادتی، تولید: رامین اعلایی، مالی و پشتیبانی: هدیه میرزاده، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: سیما شاه صنمی، طراح اقلام تبلیغاتی: رضا تقی‌پور، مدیر صحنه: مصطفی خیراندیشه، عکاس: فهیمه حکمت، ساخت دکور: کامبیز نوبری‌فرد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/KILVZK


ویدیو مرتبط :
شوخی با لیلا بلوکات