سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نکته‌هایی برای خرید لباس عید کوچولو‌ها


نکته‌هایی برای خرید لباس عید کوچولو‌هابرترین ها/ بهار فصل بچه هاست از بس که پر از رنگ و نقش است! بد نیست برای انتخاب لباس‌های کوچولوهای دلبندتان رنگ‌های بهاری را مد نظر داشته باشید. رنگ‌هایی پر از انرژی زندگی و پر از تازگی! در این صفحات بعضی از پیشنهادهای بهاره ما را می‌بینید که برای دختر کوچولوها و پسر کوچولوها در نظر گرفته‌ایم.

شنل قرمزی
اگر یک دختر تپلی سرخ و سفید دارید و دل‌تان می‌خواهد توی تمام عکس‌های عید خودنمایی کند، بهتر است برایش یک پیراهن قرمز انتخاب کنید. منتها از آنجایی که لباس‌های سراسر ساده چندان برای بچه‌ها مناسب نیستند ما پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌هایی استفاده کنید که کمی طرح و حاشیه هم دارند. شما می‌توانید برای تکمیل زیبایی دخترتان از یک هدبند خال‌خالی بامزه و کفش‌های قرمز براق کمک بگیرید.

طرحی متفاوت
درست است که خیلی از لباس‌های بچه‌ها پارچه‌های طرحدار دارند ولی لزوما هر طرحداری جذاب نیست، به همین خاطر سعی کنید به دو نکته در مورد لباس‌های کودکانه دقت کنید؛ اول از همه رنگ‌های به‌کار رفته در پارچه باید با هم هارمونی داشته باشند و نکته دوم اینکه طرح‌ها نباید متعلق به دنیای بزرگسالان باشند. با نگاهی به این لباس متوجه می‌شوید هر دو نکته رعایت شده‌اند.

رنگین‌کمان تنش کنید
یک عالمه رنگ شاد و زیبا کنار هم نشسته‌اند تا فرشته شما را از همیشه زیباتر نشان دهند. یادتان باشد بهتر است موقع خرید پیراهن‌ها سراغ مدل‌های آزاد بروید به‌خصوص پیراهن‌های چین‌دار! اینطور هم بچه‌ها راحت‌تر هستند و هم بانمک‌تر به نظر می‌رسند. فقط مراقب کش‌های اطراف آستین‌ها باشید تا مبادا تنگ باشند و موجب ناراحتی‌شان شوند. .

صرفه جویی
کافی است سری به پاساژهای لباس کودک بزنید تا انواع و اقسام لباس‌هایی با طرح مجموعه لباس‌های دیگری را پیدا کنید، تعجب نکنید جمله قبلی اشتباه نوشتاری نبود!

لباس‌های سر هم بچه با طرح‌های جلیقه و پاپیون زیر مجموعه همین مورد قرار می‌گیرند. این مدل‌ها نه‌تنها سبک و راحت هستند بلکه چون حاضر و آماده‌اند لازم نیست کوچولوی نق‌نقو را مرتب تکان دهید و لباس تنش کنید. با یک حرکت سه کار را انجام می‌دهید. ضمن اینکه خرید این لباس‌ها بسیار به صرفه است و در حقیقت به جای اینکه برای سه تکه هزینه کنید تنها هزینه یک لباس را می‌پردازید.

مثل پدر، مثل پسر
یکی از شیک‌ترین ترکیب رنگ‌های مردانه آبی ملایم و خاکی است. اگر همسر شما هم کت و شلوار خاکی و یک پیراهن آبی ملایم دارد، می‌توانید لباس‌های پسر کوچولوی‌تان را هم طبق لباس‌های پدرش انتخاب کنید. فقط حواس‌تان باشد یقه پیراهن بچه‌ها را تا انتها نبندید و بگذارید گردن‌شان راحت باشد.

چند تکه برای روزهای گرم و سرد
اگر پسر شما روزهای نیم‌وجبی بودنش را پشت سر گذاشته و دل‌تان می‌خواهد یک دست لباس نیمه‌رسمی برایش تهیه کنید این اجزا را جا نیندازید؛ یک پیراهن چهارخانه، یک پلیور یقه هفت و یک شلوار جین. البته باید توجه داشته باشید که رنگ پیراهن و پلیور باید با هم همخوانی داشته باشند. درست است که با رسیدن بهار هوا گرمتر می‌شود اما پلیور سبک را بگذارید برای روزهای اول عید که هوا بین گرم و سرد بودن تاب می‌خورد.

فصل ملوان کوچولو
زیاد به شمال سفر می‌کنید؟ پسر کوچولوی‌تان عاشق دریاست؟ وقتش رسیده که لباس‌های ملوانی‌اش را آماده کنید! ترکیب زرد و سرمه‌ای ترکیب زیبایی است که اگر طرح ‏های شاد را هم ‌مهمانش کنیم عالی می‌شود. مثلا این تی‌شرت را ببینید که پر از طرح قایق است. پسرها به وسایل نقلیه ارادت خاصی دارند حالا چه ماشین باشد و چه قایق. فقط حواس‌تان به فلزات به‌کار رفته در لباس باشد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: برترین ها


ویدیو مرتبط :
خرید لباس مجلسی ،لباس زنانه ،09122118688تولیدی طیطه د رتهران