سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احکام دائمی برنامه ششم توسعه در کمیسیون مشترک مجلس نهایی شد


محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از نهایی شدن احکام دائمی برنامه ششم توسعه در کمیسیون مشترک خبر داد و گفت: با توجه به نهایی شدن احکام دائمی برنامه ششم توسعه در کمیسیون مشترک بررسی این احکام، گزارش این لایحه در این هفته تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه پیش از لایحه بودجه سال 95، افزود: با این وجود و با توجه به اینکه طرح‌ها و لوایح متعددی در دستورکار مجلس قرار دارد، بعید است که بتوان احکام برنامه ششم توسعه را تا پیش از انتخابات بررسی کرد، اما نمایندگان سعی می‌کنند آن را تا پیش از پایان سال به اتمان رسانده و تصویب کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: احکام برنامه ششم توسعه بر پایه اتکا به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز تقویت بنیه دفاعی کشور تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصوبات امروز مجلس؛ بررسی احکام الحاقی دائمی بودجه