سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رقابت 900 نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در قم


به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌ نور قم، مجید اسدی گفت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهر ماه 1395 دانشگاه پیام‌ نور، 64 هزار و 543 داوطلب ثبت‌نام کرد‌ه‌اند که 31 هزار و 146 نفر زن و 33 هزار و 397 نفر مرد هستند که از این تعداد 900 نفر در قم در این آزمون شرکت می‌کنند که از این بین حدود 370 نفر زن و 530 نفر مرد هستند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز مهلت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم خاطرنشان کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و یا اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

وی گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه 1395 دانشگاه پیام‌ نور در صبح روز پنج‌شنبه 13 اسفند در 99 مرکز در کشور و از جمله دانشگاه پیام نور مرکز قم برگزار خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز پنج‌شنبه  در دانشگاه پیام نور مرکز قم واقع در جاده اصفهان روبه‌روی بوستان غدیر آغاز می‌شود، گفت: درب‌های ورودی حوزه‌های آزمون،30 دقیقه قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، بنا بر این داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی جلسه آزمون، در حوزه امتحانی حاضر باشند.

انتهای پیام/2258/غ

http://fna.ir/FPEDXV


ویدیو مرتبط :
مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور