عروسی با لباس عروس مشکی ازدواج کرد! + تصاویر


لباس عروس مشکی پوشیدم تا سنت شکنی کنم

زمانی که یک خانم جوان قصد انتخاب و خرید لباس عروسی را دارد سوای مدل و طرح و پارچه ودهها فاکتور دیگر یک چیز واضح است و آن هم رنگ سفید لباس عروس است. این سنت تقریبا دیرینه که از سالها دور تا به امروز بدون تغییر ادامه داشته است به دست یک زوج شکسته شد ، البته در برخی از مجالس عروسی شاید رنگ صورتی ، گلبهی و.. را در لباس عروسی دیده باشیم اما رنگ مشکی!

یک زوج جوان استرالیایی خواستند متفاوت و با یادماندنی تر باشند به همین خاطر عروس خانم " صوفی کاچیا" تصمیم گرفت تا برای مراسم ازدواجش لباس مشکی بپوشد. این خانم جوان زمانی که برای سفارش لباس عروسی اش به نزد یکی از طراحان حرفه ای لباس رفت تاکیید کرد که رنگ لباس مشکی باشد . او می گوید: زمانی که نامزدم از من پرسید اگر بخواهی متفاوت باشی می توانی یک لباس مشکی برای مراسم ازدواج بپوشی من با صداقت پاسخ مثبت دادم.صوفی ادامه داد : به نظر من رنگ مشکی یک رنگ کلاسیک و بسیار زیباست که به اشتباه برای مجالس عزاداری و مراسم رسمی تر انتخاب شده است.

تصاویر مراسم ازدواج عروسی که لباس عروس مشکی پوشیدلباس عروس مشکی ، پیراهن مجلسی مشکی ، لباس مجلسی دانتل مشکیلباس عروس مشکی - مدل پیراهن و لباس عروس شیک جدیدلباس عروس جدید ، لباس مجلسی دانتل مشکی ، مدل پیراهن شیک مجلسیلباس عروس مشکی - مدل پیراهن و لباس عروس شیک جدیدمدل پیراهن مجلسی ، مدل پیراهن شیک مجلسی ، پیراهن مجلسی زنانهلباس عروس مشکی - مدل پیراهن و لباس عروس شیک جدیدمدل لباس مجلسی شیک ، پیراهن مجلسی زنانه ، پیراهن عروس جدیدلباس عروس مشکی - مدل پیراهن و لباس عروس شیک جدیدمدل پیراهن عروس ، پیراهن عروس جدید ، لباس عروس لباس عروس مشکی - مدل پیراهن و لباس عروس شیک جدید


ویدیو مرتبط :
حضور عروس با لباس عروسی در جلسه کنکور!!!