سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکمیل طرح های عمران شهری موجب تحول چهره پارس آباد می شود


به گزارش ایرنا، اکبر صمدی روز یکشنبه در جریان بازدید از طرح های عمران شهری پارس آباد افزود: مشارکت فعال شهروندان در پرداخت عوارض سبب افزایش درآمدهای عمومی شهرداری ، اجرای به موقع طرح های تدوین شده و ارائه خدمات بهتر و افزون تر خواهد شد.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح های عمرانی، اظهار کرد: شهر پارس آباد که دومین شهر بزرگ استان اردبیل می باشد باید در شأن مردم بزرگوار این شهر ساخته شود.
وی از مدیران دستگاه های دولتی منطقه خواست با پرداخت مطالبات شهرداری، این نهاد مردمی را در اجرای برنامه ها و خدمات رسانی بهتر به مردم مساعدت کنند.
شهردار پارس آباد نیز با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی پروژه های عمران شهری گفت: در طول شش ماهه اخیر سه هزار و 100 تن آسفالت و حدود هفت میلیارد ریال انواع مصالح در کارگاه تولید مصالح شهرداری پارس آباد تولید شده است.
خیرالله سربلند اظهار کرد: در سه ماه اخیر برای آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر شهر همچنین دو هزار و 600تن آسفالت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال مصرف شده است.
وی ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی فرماندار پارس اباد به اجرای پیاده روسازی با کفپوش بتنی در خیابان اصلی شهر و تعدادی از پارکها و میادین و سایر خدمات شهری اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها بالغ بر 15میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، در این بازدید، فرماندار شهرستان پارس آباد به‌ همراه شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از روند اجرای پروژه‌های عمران شهری از جمله لکه گیری آسفالت خیابان ها و پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره) دیدن کرد.
پارس آبادمغان در 230کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
7121/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ کمک به عمران و توسعه شهری(پرداخت عوارض شهری)