علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری نشست و کارگاه تخصصی با هدف تبادل فناوری در اینوتکس 2016


به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افتتاحیه دومین نشست بین المللی شبکه سازی نوآوری با هدف تبادل آخرین دستاوردها در حوزه های مختلف مدیریت نوآوری و انتقال فناوری 4خردادماه در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2016 برگزار می‌شود. در ادامه این نشست همچنین، چندین کارگاه‌ نیز برگزار خواهد شد.
نشست نوآوری اجتماعی با حضور سخنرانانی از کشورهای آمریکا، سوئیس و ایران و نشست فناوری‌های انرژی زیست‌محیطی با حضور دبیر ستاد انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سخنرانانی از کشورهای استرالیا، روسیه و ایران، سه شنبه چهارم خرداد ساعت 13:30تا 15:30برگزار می‌شود.
نشست سرمایه‌گذاری خطرپذیر و مدل‌های تأمین مالی همکاری‌های فناورانه با حضور سخنرانانی از کشورهای سوئد، روسیه، لوکزامبورگ و ایران و نشست مدیریت چرخه نوآوری در فناوری‌های نوظهور و هم‌گرا با حضور رئیس مرکز فناوری‌های هم‌گرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر تحقیق و توسعه شرکت سیناژن، روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت 16تا 18برگزار می شود.
نشست همکاری‌های فناورانه و تحقیق و توسعه مشترک در شبکه‌های نوآوری با حضور دبیر ستاد نانو معاونت علمی و سخنرانانی از کشورهای آلمان، چین و ایران و نشست درس آموزه‌های ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های نوآور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور سخنرانانی از کشورهای فرانسه، ایرلند و ایران روز چهارشنبه پنجم خرداد، ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.
نشست مکانیسم‌ها و عوامل موفقیت در فرآیند اکتساب فناوری با حضور سخنرانانی از کشورهای استرالیا، بلژیک و ایران و نشست توسعه فناوری‌های نرم و نظام نوآوری صنایع فرهنگی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سخنرانان دیگری از کشور ایران و آلمان، روز چهارشنبه پنجم خرداد ساعت 13:30 تا 15:30برگزار خواهد شد.
نشست الزامات اثربخشی در شبکه‌های نوآوری با حضور سخنرانان کشورهای ایرلند، استرالیا و آلمان و سید فرهنگ فصیحی (دبیر نشست) ساعت 16 تا 18 همان روز، همراه با مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.
همچنین 9 کارگاه آموزشی نیز با حضور اساتید بین‌المللی پیرامون این نشست‌ها با محورهای بازاریابی محصولات فناوری پیشرفته (های‌تک)، مدیریت سبد تکنولوژی، استراتژی نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت و انتقال تکنولوژی برگزار خواهد شد.
دومین نشست بین‌المللی شبکه‌سازی نوآوری در حاشیه INOTEX 2016 توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار خواهد شد.
علمی(1)**1023**2017

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری نشست تخصصی BPN با مدیران طلایی و اثربخش