سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی/ چالشی متفاوت؛ با بازی ایرانی «دنده دو» آشنا شوید


معرفی بازی/ چالشی متفاوت؛ با بازی ایرانی «دنده دو» آشنا شویددیجیاتو/ درگ ریسینگ، سبک نو ظهوری است، نه صرفا در بازار جهانی، بلکه در اپ استورهای ایرانی نیز حالا توجه ویژه ای به آن ها می شود. طی ماه های اخیر چندین نمونه ساده و حتی پیشرفته از این بازی ها را دیده ایم و «دنده دو»، جدیدترین عنوانی است که به دست ما رسیده.

2nd Gear یا همان دنده دو، توسط ارکا گیمز توسعه یافته و استودیو فن افزار شریف وظیفه انتشار آن را به عهده گرفته است. در ادامه، به بررسی اجمالی و تصویری این بازی می پردازیم.

خوش آمدید، دنده دو یک بازی درگ ریسینگ است که این روزها اقبال خوبی میان بازی سازان و بازیکنان ایرانی پیدا کرده. گاز بدهید، دنده عوض کنید و توربو بزنید تا زودتر از رقیب تان به خط پایان برسید.

در بدو ورود به بازی، باید بدانید که ماشین یعنی همه چیز. باید با سرمایه محدودی که در ابتدا دارید، یک ماشین معمولی و کلاس پایین خریداری کنید تا بعدها با پیشرفت بیشتر به سراغ خودروهای گران قیمت تر رفته.

پس از خرید ماشین، به منوی مسابقات هدایت می شوید. مسابقات آزاد و پلکانی برای کسب درآمد بسیار موثر اند، اما فقط زمانی وارد بخش مسابقات پلکانی شوید که از آمادگی خود اطمینان حاصل کرده باشید، در غیر این صورت چیزی جز شکست همراه تان نخواهد بود. اما مسابقات آزاد را می توان راهی ساده برای کسب درآمد در نظر گرفت.

نمایی از بخش درون بازی. گرافیک محیط و ماشین ها در سطح یک بازی موبایل بسیار عالی کار شده اند و رابط کاربری در عین سادگی بسیار نقش موثری دارد. تفاوت دنده دو با بازی های هم سبک اش، نمای دوربین است که حالتی متمایل را نشان می دهد. شاید گرافیک بهتر سبب شده تا سازندگان بخواهند اندکی بیشتر روی این بخش مانور بدهند.

پس از اینکه مسابقه اول را انجام دادید و با ساز و کار آشنا شدید، یک راست به سراغ بزرگان درگ ریسینگ سراسر ایران می روید. نیما شاید بزرگ ترین رقیب شما باشد اما برای رسیدن به او باید یازده مسابقه انجام دهید و اعتبار کسب کنید. نبرد آخر با نیما خواهد بود و پس از آن به شهر دیگری می روید. پس از شکست دادن نیما در اصفهان، به تهران می روید و در صورت شکست دادن امید، به اهواز سفر خواهید کرد. مسابقات داستانی پایانی خواهند داشت اما رسیدن به نقطه پایان حقیقتا زمان بر و بسیار دشوار است.

دیالوگ هایی که در بخش داستانی رد و بدل می شوند، پایه اصلی داستان را شکل می دهند. گرچه کسی انتظار داستان خاصی از یک بازی درگ ریسینگ ندارد، اما همین دیالوگ ها تنوعی ایجاد می کنند.

کار در مسابقات پلکانی بسیار دشوار است، اما وقتی جایزه اش را دریافت کنید متوجه می شوید که ارزشش را داشته.

بخش مسابقات دو نفره و چند نفره هنوز در دسترس نیست. با این حال، محتوا در بخش های دیگر به قدری هست که شما را تا چند هفته سرگرم کند.

بخش لیدربورد و رکوردهایی که هر دقیقه جا به جا می شوند ممکن است شما را به کسب موفقیت های بیشتر امیدوار کند.

برای انجام مسابقات، محدودیتی در نظر گرفته شده که به شکل میزان بنزین نمایش داده می شود. برای پر شدن دوباره باک بنزین، هر بار باید چند دقیقه صبر کنید. پس هوشمندانه مسابقات تان را انتخاب کنید. در غیر این صورت، یا باید منتظر بمانید، یا تبلیغ مشاهده کنید و یا با سکه باک را پر کنید.

گشت و گذار در میان خودروها شاید جذاب ترین بخشی باشد که در همان لحظات ابتدایی شما را درگیر می کند. متاسفانه به دلیل محدودیتی که دارید، همان ابتدا نمی توانید بهترین ماشین ها را داشته باشید و نهایتا باید به یک 206 آلبالویی کفایت کنید. با پیشرفت بیشتر، ماشین های متنوع تری در اختیارتان قرار می گیرد که اکثرشان را هر روز در خیابان های شهرمان می بینیم و این نکته ای مثبت برای یک بازی ایرانی است.

اگر موبایل قدرتمندی ندارید، بنابراین سطح گرافیک را می توانید اندکی پایین تر بیاورید. یک گیگابایت رم سخت افزار مورد نیاز است، اما با این حال، فریم نامناسب روی تلفن های ضعیف می تواند لذت بازی را از بین ببرد.

در بخش تیونینگ، می توانید هر طرحی روی ماشین خود بگذارید و حتی در صورت پرداخت 4 سکه، این امکان را خواهید داشت که حتی پلاک را هم تغییر داده و نام دلخواه تان را روی آن بنویسید. قابلیت های شخصی سازی سطح قابل قبولی دارند.

برای دریافت سکه رایگان، دنبال کردن کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام راه های مناسبی هستند اما برای دریافت سکه های بیشتر، باید دست به جیب شوید و از پرداخت درون برنامه ای بهره بگیرید.

حتی اگر 206 هم داشته باشید، می توانید روی آن موتوری ببندید که قدرت آن را به مقادیر بسیاری افزایش دهد. تنها لازم است در بازی پیشرفت کنید تا قطعات جدید باز شده و آن ها را روی خودروتان قرار دهید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
با بازی Hellblade آشنا شوید.