سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودروی تیبا در پاركینگ ساختمان مسكونی در آتش سوخت


سید جلال ملكی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 5:50 صبح امروز حادثه آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی در قیطریه خیابان كریمی به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یك دستگاه خودروی سواری تیبا در پاركینگ یك ساختمان پنج طبقه مسكونی از قسمت موتور آتش گرفته است.
ملكی با بیان اینكه در محل حادثه هشت دستگاه سواری دیگر پارك شده بود خاطرنشان كرد: دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و آتش لحظه به لحظه در حال سرایت به خودروهای دیگر بود.
وی گفت: آتش از داخل موتور به لاستیك ها و داخل خودرو وارده شده بود كه با تلاش آتش نشانان،از سرایت آتش به خودروهای دیگر جلوگیری شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: چهار نفر از ساكنان این ساختمان كه در راه پله ها بدلیل دود زیاد گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان به محل امن منتقل شده و پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل آتش نشانان در ساعت 6:56 امروز به این عملیات پایان دادند.
به گفته ملكی در این حادثه به فردی آسیب وارد نشد و كارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حادثه مشغول بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.
تهرام/7243/1109/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پاركینگ هزاران خودروی زوار اربعین در شهر بستان