فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به ۲ زبان توزیع شد


فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به ۲ زبان توزیع شد

فارس/ فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» ساخته صفی یزدانیان با بازی علی مصفا و لیلا حاتمی زوج هنرمند سینمای ایران از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
میثم معراجی مدیرعامل شرکت ویدئورسانه فیلمسازان جوان، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، گفت: فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» ساخته صفی یزدانیان، امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. تلاش کردیم تا برای توزیع مناسب این فیلم کیفیت قابل قبول و مناسبی را در نظر بگیریم تا مخاطب علاقه‌مند به سینمای شریف ایران، بتواند علاوه بر زبان فارسی، به دو زبان انگلیسی و فرانسه از فیلم بهره ببرد.
وی در ادامه تأکید کرد: دیالوگ‌های فیلم به زبان انگلیسی و فرانسه ترجمه شده و زیرنویس قابل قبولی برای فیلم در نظر گرفته شده که امیدواریم مخاطب سینمای ایران از آن بهره لازم را کسب کند.
بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است» ساخته صفی یزدانیان علاوه بر اینکه در جشنواره‌های داخلی مورد توجه داوران و کارشناسان قرار گرفته است، توانسته نظر داوران خارجی را به خود جلب کند و جوایز متعددی از جشنواره‌های اروپایی و مهم جهان دریافت کرده است.
فیلم مصفا عاشقانه‌ای شریف است و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از بازگشت از فرانسه به ایران، خاطرات خود را در دوران جوانی مرور می‌کند و...
این فیلم با بازی خوب علی مصفا و لیلا حاتمی زوج هنرمند سینمای ایران چندی پیش اکران و از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم در دنیای تو ساعت چند است