سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه اندازه پیراهن مردانه را برآورد کنیم


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.27 - 12:29

چگونه اندازه پیراهن مردانه را برآورد کنیم

چگونه/ اندازه گیری پیراهن های مردانه، آن طور که به نظر می آید راحت نیست، بعضی از شرکت ها و برندهای معروف سعی دارند با تولید و تهیه پیراهن در سایزهای مختلف خیال مصرف کنندگان را راحت کنند. ولی این نوع از سایزبندی فقط موضوع را پیچیده تر می کند، پیراهن های مردانه بر طبق اندازه ی یک مرد اندازه گیری می شوند: اندازه های گردن، دست و سینه اندازه ی پیراهن را تعیین می کند. اگر اندازه ی بدن خود را می دانید، کافیست با یک متر اندازه گیری لباس را اندازه بگیرید و این واقعیت را بفهمید که لباس اندازه شماست.
1
دور گردنتان را با یک متر خیاطی اندازه بگیرید ولی متر را محکم دور گردنتان نپیچید بلکه دو انگشت خود را در ته متر قرار دهید تا فضای بین گردن و یقه لباس را شبیه سازی کنید، سپس این اندازه را با یک مداد در دفترچه یادداشت بنویسید.
2
متر را دور سینه، زیر دست ها و جلوی بدن بپیچید، متر را به بدن نچسبانید زیرا در آن لباس باید بتوانید نفس بکشید و بدون محدودیت بجنبید و حرکت کنید.
2 تا 3 سانت به این سایز اضافه کنید و آن را در دفترچه یادداشت بنویسید، این اندازه، اندازه ی دور سینه شماست.
3
متر اندازه گیری را در ابتدای گردنتان، جایی که گردن به شانه ها متصل می شود، قرار دهید، و سپس دست چپتان را به پشت گردنتان ببرید و متر را گرفته و پشت گردن تان نگه دارید و به آن اجازه دهید تا در طول دست راست ادامه یابد و در امتداد بازوی دست راست تا آرنج و سپس مچ دست راست، سپس آن را بکشید تا هرگونه شل و سست بودن آن را برطرف کنید و سپس اندازه ی آن را تا مچ دست خود یادداشت کنید.
این اندازه ی دست شماست، آن را در دفترچه یادداشت با یک مداد یادداشت کنید.
4
چگونه اندازه پیراهن مردانه را برآورد کنیماز اندازه ی گردن برای تعیین کردن اندازه ی یقه لباسی که نیاز دارید استفاده کنید، از اندازه ی دور سینه خود برای تعیین اندازه ی سینه ی پیراهن استفاد کنید. پیراهن های مردانه در همه سایزها وجود دارند، حتی سایزهایی که رند نیستند و نیم دارند (برای مثال 40.5 سانتیمتر) پس اگر شک دارید می توانید نیم سانتیمتر سایز را بزرگ تر کنید، شما همیشه می توانید یک یقه کمی بزرگ را با یک کروات بپوشانید، ولی هیچ وقت نمی توانید با یک یقه خیلی تنگ راحت باشید. بعضی از فروشگاه های بزرگ، سفارش های خاص برای سایز بازوهای کوتاه و بلند که در نمونه های آماده موجود نیستند را قبول می کنند، پس اگر بازوهای خیلی بلند یا کوتاهی دارید از متصدی و فروشنده مغازه تقاضای سفارش کنید.
نکات و هشدارها
بسیاری از برندها اکنون برش های مختلفی از پیراهن ها را به شما ارائه می دهند.
الگوهای ورزشی، دارای شانه های پهن تر و دور کمر مخروطی شکل هستند تا شرایط فیزیکی بدن ورزشکاری را نشان دهند. برش الگوهای معمولی، مانند الگوی ورزشی، مخروطی نیستند.
بیشتر پیراهن ها –به جز مواقعی که نشانه گذاری شده باشند و در برچسبشان ذکر شده باشد– برش های معمولی دارند. بعضی از برندها برش های کامل را پیشنهاد می دهند، این به آن معنا است که این برش ها در پایین تنه گشاد و بلند هستند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
الگوی پیراهن مردانه