سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ یک اتفاق عجیب و البته رسمی؛ ایمیل های Yahoo و Gmail خود را به هم متصل کنید


تماشا کنید/ یک اتفاق عجیب و البته رسمی؛ ایمیل های Yahoo و Gmail خود را به هم متصل کنید

یاهو از زمانی که خانم مریسا میر آمده به معنای اصل کلمه زیر و رو شده است. در جدیدترین سرویس این شرکت هم یک امکان بسیار جالب به سرویس ایمیل این شرکت اضافه شده که توسط آن میتوانید در محیط ایمیل شرکت از نرم افزارهای بسته Google Apps و همچنین اکانت ایمیل Gmail استفاده کنید.

شهر سخت افزار/ یاهو از زمانی که خانم مریسا میر آمده به معنای اصل کلمه زیر و رو شده است. در جدیدترین سرویس این شرکت هم یک امکان بسیار جالب به سرویس ایمیل این شرکت اضافه شده که توسط آن میتوانید در محیط ایمیل شرکت از نرم افزارهای بسته Google Apps و همچنین اکانت ایمیل Gmail استفاده کنید.

قبل از ادامه این مطلب این را به شما بگویم که این مجتمع سازی یاهو چندان هم بی سابقه نیست و چند ماه گذشته امکان اجتماع اکانت یاهو با سرویس های Outlook.com و Hotmail و همچنین AOL نیز فراهم شده بود؛ ولی اینکه این بار بزرگترین رقیب یاهو یعنی Gmail به لیست سرویس هایی که میتوانند با اینباکس یاهو همزمان سازی شوند، اضافه شده که این خبر میتواند برای بسیاری از دوست داران یاهو و سرویس ایمیل آن بسیار مطلوب و هیجان انگیز باشد.

در همین خصوص اکانت thumblr یاهو اطلاعیه های منتشر شده است:

همه ی سرویس ها و ویژگی هایی که شما به آنها احتیاج دارید و آنها را دوست دارید در Yahoo Mail همراه شما خواهند بود – جستجوی قدرتمند، دسترسی به مخاطبین به صورت هوشمند، ویژگی های نگارش ایمیل به صورت حرفه ای و سیستم هوشمند Yahoo Account Key برای ورود به حساب کاربری بدون وارد کردن رمز – حالا توسط Gmail همراه شما خواهند بود.

از این به بعد شما میتوانید در داخل تاریخچه فعالیت خود در محیط سرویس ایمیل خود جستجو کنید؛ اما به صورت همزمان در همه ی سرویس های ایمیل خود!

لینک تماشای ویدیو

برای اتصال اکانت جیمیل خود به سرویس یاهو هم کافیست به بخش تنظیمات Yahoo Mail خود بروید. این ویژگی از امروز قابل دسترس است و شما میتوانید این ویژگی را از طریق نرم افزارهای اندروید، iOS و همچنین پلتفرم تحت وب این سرویس فعال کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫چگونه صندوق پستی جیمیل (Gmail) خود را به ایمیل های دیگرمان متصل کنیم؟l‬‎