سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه سورس کد اندروید 6.0 برای ال‌جی جی 3 (LG G3) از عرضه قریب‌ الوقوع این به‌روزرسانی حکایت دارد


LG-G3-review-toranji-28

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، به‌روزرسانی اندروید 6.0 (مارشمالو) برای ال‌جی جی 3 برای کاربران لهستان بین 16 تا 18 دسامبر عرضه خواهد شد؛ ال‌جی عموماً به‌روزرسانی‌های خود را به‌منظور ارزیابی و بررسی، ابتدا برای کاربران لهستانی منتشر می‌کند. به‌تازگی، تاییدیه‌ای فاش شده که از آمادگی ال‌جی به‌منظور عرضه به‌روزرسانی اندروید 6.0 برای ال‌جی جی 3 حکایت دارد. با ترنجی در ادامه مطلب، همراه شوید.

ال‌جی به‌تازگی، سورس کد اندروید 6.0 (مارشمالو) را در وب‌سایت توسعه‌دهندگان خود منتشر کرده است. این کد سورس برای مدل D855 ال‌جی جی 3 ارایه شده؛ این مدل، نسخه‌جهانی پرچم‌دار 2014 ال‌جی است. می‌توان انتظار داشت که عرضه‌ به‌روزرسانی اندروید 6 برای تمامی مدل‌های ال‌جی جی 3 مدت کوتاهی به‌طول بیانجامد.

اگر بخواهیم نگاه دقیقی به این مدل داشته باشیم، باید به سه‌ماهه اول سال 2014 بازگردیم؛ جی 3 یکی از بهترین مدل‌هایی بود که کاربران محصولات رده‌بالا، می‌توانستند انتخاب نمایند. مشخصات‌فنی این مدل عبارتند از یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 801 با دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقاء و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی.

جهت آشنایی بیشتر با ال‌جی جی 3 (LG G3) بررسی اختصاصی ترنجی را در زیر لینک بخوانید:

نقد و بررسی الجی جی3: هر که بامش بیش، برفش بیشتر

gsmarena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: احتمال عرضه نسخه مینی ال جی جی 6‬‎