ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات جهانی کاراته/ صعود 4 پله‌ای ایران


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 16:15

مسابقات جهانی کاراته/ صعود 4 پله‌ای ایران

فارس/ در پایان نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان تیم ملی ایران با 4 پله صعود نسبت به دوره گذشته در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاد.
نهمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در حالی در جاکارتای اندونزی به پایان رسید که تیم ملی ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 8 برنز با 4 پله صعود در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاد.
رقابت‌های جهانی از روز پنجشنبه 21 آبان ماه به مدت 4 روز در اندونزی با شرکت 1368 کاراته کا از 86 کشور برگزار شد. زهره برزگر در وزن 55-کیلوگرم رده سنی امید دختران برای نخستین بار در رده‌های سنی مدال طلا کسب کرد و علاوه بر تاریخی بودن این اتفاق که برای نخستین بار رقم خورد، افتخاری دیگر هم برای بخش بانوان به ثبت رسید.
فاطمه صادقی در کاتای انفرادی جوانان مدال نقره گرفت و سارا بهمنیار در وزن 48-کیلوگرم و در همین رده سنی مدال برنز گرفت.
تیم ملی پسران هم 7 مدال برنز در این رقابت‌ها بدست آورد.
در رده نوجوانان و در وزن 57-کیلوگرم سید علی کریمی، در رده جوانان و در وزن 55-کیلوگرم، علی مسکینی، در وزن 61-کیلوگرم امیررضا میرزایی، در وزن 76-کیلوگرم مهدی قراری زاده و در رده سنی امید، در وزن 60-کیلوگرم میعاد یاری، در وزن 75-کیلوگرم علی اصغر آسیابری و در وزن 84-کیلوگرم مهدی خدابخشی مدال‌های برنز پسران را کسب کردند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ایران - هلند / مسابقات جهانی WKF کاراته - برد تیم ایران