ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شیراز، قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان استان فارس شد


به گزارش ایرنا،این مسابقات که شنبه در دو اسلحه ریکرو و کامپوند در رده آقایان و بانوان در باغ جنت شیراز برگزار شد، در رشته ریکرو بانوان، اسما نعمتی قهرمان شد، راضیه اعتضادی به مقام نائب قهرمانی دست یافت و یلدا عسکری هم سوم شد و در رشته کامپوند هانیه سلطانی، فریده شمسی و سارا بنیانی به ترتیب سکوی اول تا سوم را فتح کردند.
در ریکرو آقایان، محمد فلاح مدال طلا را از آن خود کرد، مجتبی پرکاس صاحب نشان نقره شد و علی حاجی زمانی هم به مدال برنز دست یافت و در رشته کامپوند داوود احمدی عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، علی زارع و فرهاد عسکری هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات که با همکاری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.
رشته فیلد آرچری، شبیه سازی شکار در طبیعت از جمله کوه، دشت، صحرا و جنگل و فاصله اهداف در این ورزش متغیر است.
7368 /1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات جهانی تیراندازی با کمان