سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش سردار نقدی به خبر شهادتش در سوریه


میزان/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص شایعاتی درمورد شهید شدنش در درگیری های سوریه گفت: مردم، سایت ها و رسانه های مزدوری که این شایعه را پخش کردند می شناسند و ماهیت پلید آنها را باور ندارند و باید این را بگویم که ما تا وقتی آمریکا را دفن نکنیم، از این دنیا نخواهیم رفت.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به رفتارهای اخیر مقامات سعودی و ایجاد تنش در منطقه اظهار داشت: اساسا رژیم عربستان سعودی هیچ اصالتی از خودش ندارد و تنها بعنوان یک شاخه مزدوری آمریکا و انگلیس در منطقه شناخته می شود.

وی با بیان اینکه تمام اعمال و رفتار دولت سعودی بدون اختیار و از روی ذلت است عنوان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و ما باید این را بدانیم که تصمیمات و حرف های غلط مسئولان سعودی بدلیل کبر سن و یا صغر سن دولتمردان آن نیست بلکه آنها فقط بله قربان‌گو های اربابان خود هستند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه دستور اصلی آمریکا و انگلیس به مسئولان سعودی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان است، افزود: حرف های تحریک کننده و توهین آمیز دولتمردان عربستان هم با همین هدف است که حواس ملت های مسلمان را از مبارزه با استکبار جهانی معطوف درگیری های داخلی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در خصوص شایعاتی درمورد شهید شدنش در درگیری های سوریه گفت: مردم، سایت ها و رسانه های مزدوری که این شایعه را پخش کردند می شناسند و ماهیت پلید آنها را باور ندارند و باید این را بگویم که ما تا وقتی آمریکا را دفن نکنیم، از این دنیا نخواهیم رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی مستشاران ایرانی که به عنوان مدافع حرم عازم سوریه می شوند را افراد خبره و باتجربه تشکیل می دهند، تاکید کرد: در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان به اندازه کافی رزمنده وجود دارد و دلیلی برای اعزام گروههای رزمنده بسیجی به این مناطق وجود ندارد؛ حال آنکه مزیت های رزمنده بومی نسبت به رزمنده غیربومی بسیار بیشتر است.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: مراجعه جوانان و بسیجیان به سازمان بسیج جهت اعزام به سوریه و عراق بسیار زیاد است و این عزیزان حتی با گریه و اشک و التماس از ما می خواهند تا اجازه دهیم به عنوان مدافع حرم عازم جبهه ها شوند اما ما هیچ بنایی برای اعزام گروههای رزمنده به سوریه و عراق نداریم و این امر هم تنها بدلیل حضور فراوان رزمندگان بومی در این کشورهاست.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلم جدید از سردار قاسم سلیمانی پس از انتشار خبر شهادتش